Enerjini nereye harcıyorsun? Şu an yaşam hızın ne durumda?

Bir heves ile bu siteyle tanıştım...
Sevgilim olunca koptum uzaklaştım...
İmkanlar el vermedi, çok severek ayrıldık...
Derken Dünya çapında şöhret bulduğumuz Managerlik ile ilgilendim... Bu akşam döndüm geldim... Kalır mıyım bilmiyorum.
Benden bu kadar dostlar, şimdi sizde YORUM ve soruyorum: Enerjin nereye gidiyor? Söyle ki bize de ders olsun 😊
Güncellemeler
+1 yıl
Enerjini nereye harcıyorsun? Şu an yaşam hızın ne durumda?
Cevapla