Sevdiğim kişiye açılmalı mıyım lütfen okur musunuz :( ?

1 yıldır sevdiğim biri var ve fake hesabımdan mesaj attım. O da şu an benimle konuşuyor ve ilk defa bana güvenip sırlarını anlattı. Bir keresinde 'Neden hiç yazmıyorsun, senin sohbetin güzel, güzel konuşuyorsun' dedi bana. Ben de rahatsızlık vermek istemediğim için mesaj atmadığımı söyleyince oda 'Yok sen rahatsızlık vermiyorsun mesaj atabilirsin' dedi bana. Ve fake olduğumu söyledim. O da bir şey demedi, bir hafta oldu konuşuyoruz ama şu an aşırı derecede ısrar ediyor, kim olduğumu öğrenmek istiyor. Bana çok önemli sırlarından bahsetti ama benim kim olduğumu öğrenmek istiyormuş. Diyor ki 'Sana güvenmek istiyorum, ilk defa birine kendimi bu kadar açtım' diyor. Mesela bugün konuşacaktık bana diyor ki 'Bir daha sana bir şeyimi anlatmicam, senin ne olduğun bellisiz, kesin tanıdık birisin sen' diyor bana. Gerçek hesaplarımı söylemedim diye sinirleniyor. Hatta hesaplarımın çok takipçili olduğunu bile söyledim Diyor ki 'Sen git o takipçilerinle paylaşım yap ama bana gelince hesaplarını söyleme git onlarla fotoğraf paylaş' diye sinirleniyor. Tam 4-5 kere bu cümleyi söyledi. Çok sinirlenmiş bana öyle diyor. 'Seni zeki sandım, eğer kim olduğunu söyleseydin her şey daha güzel olacaktı ama sen mahvettin, anasını satim ne güzel konuşuyorduk oldu mu bu yaptığın şimdi, kim olduğunu söylemeyeceksen bir daha yazma bana' diyor. Sizce gerçek hesaplarımı söyleyeyim mi? Bazıları diyor 'Sanki senden biraz etkilenmiş gibime geldi, bi söyle bakalım ne olacak ki sende neyden korkuyorsun, çocuğu zaten tavlamışsın bi seni görmediği kalmış, görse belki de daha güzel şeyler olabilir bu ihtimali yok etme' diyorlar bana. Sizce?
Sevdiğim kişiye açılmalı mıyım lütfen okur musunuz :( ?
Cevapla