Asırı zayıf olduğum için erkeklerle konuşamıyorum?

165 boy 43 kiloyum.21 yasinda olmama rağmen cocuk gibi görünüyorum. Vucut hatlarim cok duz arkadaşlarım bile dalga geçiyor küçük kuzenimin bile daha fazla hatları var falan diye. Bu yüzden hiçbir erkekle de konuşmuyorum ozguvenim yok kendimi çirkin hissediyorum. Eger bir erkekle konuşursam ve yanında başka bi normal kiz arkadaşını falan görürsem onla konuşmayı hemen kesiyorum arkadaşları daha güzel benle niye konuşsun diyorum benle çok fazla dalga geçildiği için böyle sanırım. Nasil kurtulabilirim bundan?
Asırı zayıf olduğum için erkeklerle konuşamıyorum?
Cevapla