Ben sürekli sorun yaşamaktan bıktım. Hiç durmadan ardarda kötü şeyler neden yaşar ki bir insan?

Abartısız her günüm her ayım her yılım böyle. Hayatımın elle tutulur hiçbir iyi yanı yok. Olacak hiçbir işim olmuyor. Muhakkak en kötü sonucu geliyor başıma. Yoruldum devam edemiyorum
Ben sürekli sorun yaşamaktan bıktım. Hiç durmadan ardarda kötü şeyler neden yaşar ki bir insan?
Cevapla