Hep yerde olmak istedik. Ayağımız yere basarsa kimse yıkamazdı çünkü. Ama bazen insan yerde bile sağlam ayaklarla duramıyor. Benim de aklıma böyle soru geldi 🙄saçma bulan cevap vermesin. Silah dayamadim kafaniza 😂😂..24 saat süre verilse gökyüzünde ne olmak sizi mutlu ederdi? Hayaller de parayla değil ya🥳🥳🥳
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılAklıma kuştur kartaldır gibi şeyler geldi sonradan birden Volkan Konak çıkageldi " Gökyüzünde kartal gibiydim, kanatlarımdan vuruldum " diye yakardı beynimde. Ben güzel parlağından bir yıldız olmak isterdim. En azından 24 saat şu boş dünyadan uzakta sessiz sakin bir zaman geçirirdim, kendi enerjimin ve ışığımın içinde...
22 Yorumla- +1 yıl
Düşünce çok hoş😊
- +1 yıl
Gökyüzündeki hayaletler işte. Teşekkür ederim. :) 🙏
En İyi Cevaplar
+1 yılBir sevdiğim kız vardı kendisi Ankarada Keçiören de oturuyordu. Canlı olarak hiç görmedim ama çok sevmiştim kendisi Belkide benim onu ciddiye aldığım kadarıyla ciddiye almamıştı en sonunda sessiz sedasız çekip gitti. Hala seviyorum ama o beni takmıyor. Soruna gelecek olursam çok hızlı uçan bir kuş türü olmak isterdim , o Keçiörenin üstünde hiç görmediğim o yüzü hiç canlı duymadığım o sesi 24 saat boyunca aramak isterdim. İyi akşamlar diliyorum herkese.
12 Yorumla- +1 yıl
Üzüldüm yaa hiç görmedin hiç duymadın ama sevdin
- +1 yıl
Hala da seviyorum ama elden bir şey gelmez.
+1 yıl2 gün boyunca gece olmak isterdim her gece kendini asmaya varan durumları çıkmazlık sonunda giden o asılı ipen nasıl gittiklerini dertlerini hep merak etmişimdir. Tabi bizde intihara varmadık mı? Vardık öldük mü yoo sadece artık düşünmeden önüme bakıyorum hayllaerim için kendim için hayatım için... @Haylazzponçik
112 Yorumla- +1 yıl
Sakınnn sacmalama🤨🤨önce ben hakkımı helal etmem sana
- +1 yıl
Ah be teyze Keşke o kadar kolay olsa bu günümüz iktidarının biz gençlere zorla dayattığı ve işsiz bırakan sistem. Hadi ben neyse artık düşünmüyorum ya düşünenler o kadar sabredemeyenler ne olacak her yıl mesela bu yıl 2.6mişyon kisi başvurdu 2.5 milyon kisi girdi bir çoğu geçimsizlikten sınav parasını ödeyemedi bir çoğu da kendini astı gencecik yaşların da...
Vallahi bu siyasetçilerin nefsi firavun kadar olmuş vicdanları nasıl dayanıyor bu kadar gencin kendileri yüzünden ölümlerine cidden anlayamıyorum. Gençlerin kendini asması kadar bi o kadarda geçimsizlikten ailesine bakamamaktan canına kıyan nice babalar var... Bir haber görmüştüm hem yks den issiz olmuş İnşaatta çalışırken düşüyor can verdi. Allah yar ve yardımcımız olsun İnşAllah 🤲. - +1 yıl
Inşallah
- +1 yıl
Bol bol dua et sabredemeyen gençler için...
- +1 yıl
Teyze bunlar bir yana Hakkınızı helal edin yarın benim ne yapacağımı bilmiyorum belki bir tabutta belki bir hastanede belki masa başında ders çalışıyor olurum bilemem...
- +1 yıl
Sabir gerçekten çok güzel hediye bizlere
Şimdiki gençler hazıra doguyo hazıra alışıyor EN ufak zorlukta mücadele yerine hemen ölümü seçiyor. Bir genç ıntihar ediyorsa bu devletin sucu değil. Intihar edenin hem iman eksikliği hemde sabrının olmammasiyla alakalı.
Çalışana iş VAR. Yeterki sabredip çalışmak işte
Kimse olduğu yerde para kazanmıyor bır emek belli bir sene veriyor yillara.
Kolay kazanma hayalleri mezarda bitiyor kendilerince - +1 yıl
Haklısınız işsiz birine layık iş İnşaatta çalışırken ölmek tebrikler büyük sırrı çözdünüz. Bu arada o gençlerin %en az 30-40ı gayrimüslim nedeni bende pek anlamadım bir kesim var İslam faşisti o kadar çok dalga geçiyorlar o kadar çok kinlenmişler ki görseniz inanmazsınız. İçine girmeden anlamak zor ordan konuşmak cidden kolay siyaset umrumda değil bunlar ülkenin sorunları o kadar çok ki cidden şu an ki durumu anlayamazsınız ki abla cidden sadece anladığınızı düşünürsünüz yani bunu nasıl ifade ederim bilmiyorum da zaten ne desem de inanmayacaksınız o yüzden anlatmam da boş size. Neyse hayırlı günler
- +1 yıl
Yoo yüksek almakla alakası yok ful torpil kpss 13. cüsü hakim mi savcı mı atanmadı o yüzden kim olduğunun bir önemi bu ülkede kalan genç çok nadir olacak Emin olunuz. Öyle bir niyetim yok şu an ileride ne yapacağımı bilmediğim için öyle dedim yoksa bende istememe ebedi Cehennem'lik olmayı
- +1 yıl
Tamam dayı saol👍
Sanırım güneş olmak mutlu ederdi. Tüm galaksinin merkezinde olmak. Çekim kuvvetinle hepsini kendi ekseninde tutabilmek. Gökyüzü deyince ben sınırsız düşündüm ama eğer atmosfer içinde olacaksak kuş olmak isterdim ya. Öyle özgürce oradan oraya uçmak güzel olurdu.
21 Yorumla- +1 yıl
Uçmak artık kolayki
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
19
Cevap
82Cevap
Ben gökyüzünün kendisi olmak isterdim o kadar güzel olaylara tanık olmak, güzel hayvanların bulunduğu yer olmak bir de Mekkeyi, Medineyi her an görmek isterdim, orayı temizleyen, rahmeti tecelli olarak, bir yağmur damlası olmaya bile razıyım.
21 Yorumla- +1 yıl
Maşallah hayalin bile ihlaslı 🥰
Sihirli annemdki gibi sjsjsj onun yerine Allah beni affetsin cehennemi gömek ısterim cenneti görmek isterim bundan daha güzel birşey var mı acaba birde peygamber efendimiz sav görmek hepsine aşığım aşık 😊😂
14 Yorumla- +1 yıl
Görürsen bendende selam söyle bende istiyorum görmek 🥰
- +1 yıl
Getirdim içimden kardeşim
Kişilik & Karakter konusunda 7,4b cevap paylaştı. Küçük bir uçak. Aslında eğitim uçağı; ama kısa mesafe şehirden şehire uçmak isterdim. (Eskişehir-Konya, İzmir-Muğla gibi.)
12 Yorumla- +1 yıl
BEN çok korkuyorum asla binemem
+1 yılGökyüzünde bir kuş olmak isterdim.
Sevdiğime doğru kanat çırpar
Omzuna konar ve onu nasıl sevdiğimi anlatırdım cik cik cikleyerek.
❤️ @oha123421 Yorumla- +1 yıl
Maşallah size
+1 yılBi ay parçası da olur bi yağmur damlası da ya da karanlıkta yol gösteren yıldızlardan biri de.. Ama e nihayetinde gök'yüzünde olacağımız için ben gök'yüzünün kanadı olurdum 😅🌺
22 Yorumla- +1 yıl
Vuvvvv göklerin yıldızı 🥰🥰
- +1 yıl
😂 😂 Tabiii
+1 yılGüvercin olmak isterim kartal, atmaca kapar, Kartal olmak isterim 40 günlük yenilenme dönemi yaşarım. Gagayı pençeyi parçalamalı acı dolu güne denk gelirim. O kadar şanssızım
12 Yorumla- +1 yıl
Çok kararsızsin seni yerler orda
- +1 yıl
Kararsızlık değil olabilecekler 😀
+1 yılKesinlikle kuş olmak isterdim ozellikle evimin ustunde ucan sayisiz marti olup diger martilari kovalardim. Uyutmuyorlar kardesim ya sanki gokyuzu onlarin
11 Yorumla- +1 yıl
Sesleri baya çok
Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı. Devasa bir meteor. Dünyaya 23 saat 55 dakika mesafede.
Tüm gücümle çarpardım dünyanın göbeğine. Kalan 5 dakika var ya, o da yaşanan dehşete şahit olmak için gerekli.11 Yorumla- +1 yıl
Piskopat mısın lannn
- Kişilik & Karakter konusunda 319 cevap paylaştı.
+1 yılBir bulut olmak isterdim.Çalışırken sıcaktan bunalan insanlara gölge ederdim. Ekinleri çıkmayan bir çiftçiye bereket olup yağmak isterdim
11 Yorumla- +1 yıl
Oyyy ne düşünceli insansın senn
Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Gök yüzü uzay fobim olmasa çok güzel bir cevap verirdim ama soruyu okumak bile anksiyetemi çıkardı :(
13 Yorumla- +1 yıl
Niye yaa kötümü sorum😔
- +1 yıl
Anladım
Şahin🦅 ya da Baykuş🦉. Düşünsene hem havadasın hem çok uzun mesafeleri girebiliyorsun hem de gece görüşün var.
11 Yorumla- +1 yıl
Çok özellikli yaratmış Rabbim
+1 yılçizgi filmlerde olduğu gibi buluttan buluta atlamak en son bulutta sırt üstü yatıp uyumak isterdim :D
18 Yorumla- +1 yıl
Maya bli gibi😂😂
- +1 yıl
o da kim :D
- +1 yıl
Ari mayadaki çizgi film karakteri onlar
- +1 yıl
hmmm arı mayayı biliyorum
bir de flip vardı çekirge :D - +1 yıl
Hıhı bakk sende izlemişsin..
Bli gibi yaramazlik çok yapma hep düşersin 😂😂 - +1 yıl
dimi ama düşersem sonra da sen beni döversin :D
hem yerden hem senden yerim yoksa :D :D - +1 yıl
Döverim hıhı bakk tanımışsın beni 🤭🤭
- +1 yıl
tamam o zaman bende uslu bir çocuk olurum :D
+1 yılkuş olup sevgilimin odasının penceresine yuva yapmak isterdim
22 Yorumla- +1 yıl
Aşka bakk bee
- +1 yıl
☺☺ darısı başına
- Kişilik & Karakter konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılBulut olur, gerektiğinde yağmur gönderirim yeryüzüne.
22 Yorumla- +1 yıl
Oyyy düşünürmüş benide😂😂😍
- +1 yıl
Düşüneceğim tabii. Kardeşimi düşünmeyecek miyim? 🥰🥰🥰
Ayağım yere basmayınca canım sıkılıyor ben almayayım
18 Yorumla- +1 yıl
Seni bulutların üstüne koyalım
- +1 yıl
Aynen çay da veririm demlersin
- +1 yıl
Sigara olmaz cezası var
- +1 yıl
Korumasiyim reisin🥰🥰
Kişilik & Karakter konusunda 4,1b cevap paylaştı. Kartal olmak isterdim. O kadar yüksekten uçması ve keskin bakışları.
15 Yorumla- +1 yıl
Keskin başlıkları yapamiyomusun
- +1 yıl
Atda gorelim
Kuş olmaki sterdim veya tam tersi hortum olmak isterdim.
11 Yorumla- +1 yıl
Kimleri vurcann
- Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılGökyüzünde süzülen bir ispermeçet balinası olmak isterdim.
12 Yorumla- +1 yıl
Onedir
- +1 yıl
Bir balina 🐳 türü.
+1 yılŞimşek yıldırım en azından korku ve ürpertirin simgesi
12 Yorumla- +1 yıl
Evet insanlar senden korksummu istiyosun
- +1 yıl
Sadece kalbi hasas olan insalar için yeryüzünün ceheneme cevirten insanları korkmasını istiyorm
- Kişilik & Karakter konusunda 401 cevap paylaştı.
+1 yılGüvercin olup çok istediğim bir yer var bir dakikalığına bile olsa oraya konmak istedim.
12 Yorumla- +1 yıl
Birinin kalbinemi
- +1 yıl
Hı hı
+1 yılKesinlikle büyük bir bulut olup içimdeki bütün hisleri dağıtmak isterdim
12 Yorumla- +1 yıl
Nasıl bir his yoğunluğu yasıyosunn senn
- +1 yıl
anlatılmaz yaşanır diyebilirim son 7 yılım bu şekilde geçiyor maalesef
Kişilik & Karakter konusunda 605 cevap paylaştı. Bir nötron yıldızına yakın bir gezegen olup onu izlemek beni mutlu ederdi 😄
12 Yorumla- +1 yıl
Ne değişik şeyler varmış ya
+1 yılHiç olmamak var olmamak ya da yok olmak mutlu ederdi.
12 Yorumla- +1 yıl
Nasıl bişey istiyonn agaa
- +1 yıl
Duyduğun gibi. Hiç olmamak
+1 yılDünyaya hızla öarpacak olan devasa bi meteor. Dünyadan kopamıyorum napayım 😁😁
12 Yorumla- +1 yıl
Ne istiyorsun dunyadan😂😂
- +1 yıl
😂😂
- Kişilik & Karakter konusunda 19,5b cevap paylaştı.
+1 yılKartal olmak isterdim. Yeryüzü yukarıdan güzel görünüyor
12 Yorumla- +1 yıl
Kartal güzel hayvan
- +1 yıl
Güzellik dışında asaleti yeter.
+1 yılGökyüzü derken neyi kast ediyorsun yorumlar dökülür 😄
17 Yorumla- +1 yıl
Dökülüyor
- +1 yıl
Gökyüzü işte uzay değil 😂😂
- +1 yıl
Kartal derdim. Yağmur yağdığın'da diğer kuşlar sığınacak yer ararmış kartal da bulutların üzerine çıkarmış
- +1 yıl
Vayyy neden cikarmiski
- +1 yıl
Islanmasın diye hahahaha 😄🤐 saklanmak ona göre değil demekki
- +1 yıl
Cesaretli kuş helal olsun 😎
- +1 yıl
Olsun 😎
- Kişilik & Karakter konusunda 375 cevap paylaştı.
+1 yılÖzgürce uçan bir kuş olmak isterim hep hayallerimde hiçbirşey düşünmeden sadece uçmak
16 Yorumla- +1 yıl
Benide alcanmi😂😂yol yemek senden ama
- +1 yıl
Sen gel herşey benden😉yarışta yaparız 😄
- +1 yıl
Heyecan tavan oldu durrrr😂😂
- +1 yıl
Heyecan iyidir😂😂bu arada saçma değil çok güzel bir soru sormuşsun 🙂
- +1 yıl
Profilimdeki yazıdan esinlendim🥰🥰
- +1 yıl
Hm benimde sevdiğim bir sözdür gerçekten de öyle biz yeryüzünü kirlettik gökyüzü temiz kalsın
+1 yılHayaller parayla değil de sen sınır koymuşsun 24 saat diye. Bence çok kısa bir süre.
12 Yorumla- +1 yıl
Süresi olan herşeyin değeri yüksek olur
- +1 yıl
Doğru diyorsun geçen bi escorta gittim 400 lira para bayıldık 1 saat için.
Kar tanesi.
Herkesten farklı ve kimseye ilişmeden.
Sessizce yağmak isterdim..14 Yorumla- +1 yıl
Vayyy çok güzeller ama
- +1 yıl
Kar tanesi kadar değilsin bikere
Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı. Bizim hayallerimiz bile fakir o yüzden bunun cevabı yok yani ne desek saçma gelebilir 😊
12 Yorumla- +1 yıl
Hayalini de döverim bakk🤨
+1 yılBulut olabilir istediğime yağmur, sevmediklerime yıldırım çakardım :)
19 Yorumla- +1 yıl
Aman sakin dostum 😂😂
- +1 yıl
😂😂
- +1 yıl
Amann bana yıldırım cakma 🥺🥺çok korkuyorum ondan
- +1 yıl
Buralar karışır benden demesi:))
- +1 yıl
Sen sağda bekle beni korursun😂😂
- +1 yıl
Olur :)))))
- +1 yıl
Kimden koruyorum ya🤣🤣
- +1 yıl
Ortalık karistiranlardann
- +1 yıl
😂😂 tamam
- Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılBenden olsa olsa bulut olurdu ağlar dururdum halime
17 Yorumla- +1 yıl
Niye agliyorsunki ama
- +1 yıl
Bu sıra melankoli takılıyorum yalnızlık depreştirdi
- +1 yıl
Namaz kıll sennn Allah'tan uzaklaşan kalp HEP yarim kalir
- +1 yıl
Doğru söylüyorsun belkide ondan ağızda hep dua var ama namaz yok
- +1 yıl
Dua etmeyi unutma bizede
Sabah ezanıyla bismillah de basla - +1 yıl
Işteyim çalışıyorum sabah namazı zor
- +1 yıl
Ederim etmeye de ismen dua etmek gerek ki makbul olsun
- Kişilik & Karakter konusunda 868 cevap paylaştı.
+1 yılEbabil kuşu olmak isterdim yere hiç inmediği uçarken uyuduğunu söylemişlerdi dikkatimi çekmişti
12 Yorumla- +1 yıl
Vayybeee
- +1 yıl
:)
Kişilik & Karakter konusunda 813 cevap paylaştı. gokyuzunde dolasip gezegenleri izleyebilen bi yildiz gorevinde olmak isterdim
12 Yorumla- +1 yıl
Vayyy hazırda sorumumu bekliyordun😂😂
+1 yılDaha yazamıyom atıyo yorumdan beni neyse sen nasıl istersen bn zaten pek girmiyom buraya bidaha denk gelirsek konuşuruz ablm ❤️❤️ kendine iyi bak 🤗
14 Yorumla- +1 yıl
Sende kendine iyi bak
- +1 yıl
🤗🤗 Takip etseydin no mu atardım sana aramak istediginde arardın neyse ısrar etmim
- +1 yıl
Israr yokk🤫🤫
- +1 yıl
Peki iyi günler sana
Birşey olmak istemiyorum hayırlı bi ölüm olsa güzel olurdu
11 Yorumla- +1 yıl
Inşallah olur
+1 yılGökkuşağı olmak isterdim. Gerçekte olmayan, sadece ışık kırılması.
14 Yorumla- +1 yıl
Hangi rengi
- +1 yıl
kırmızı
- +1 yıl
Kırmızı yokki
- +1 yıl
var
+1 yılHalı olabilirdim. Şöyle değerli bir İran halısı. miss
16 Yorumla- +1 yıl
Türk halıların suyumu cıktı
- +1 yıl
Yoo. Türk halısı olak da bizden de vergi alsınlar dimi 🤦🏻♂️
- +1 yıl
Yaa ne alakası var hayale bile siyaset katiyosun pes
- +1 yıl
İran halısı iyidir hayalimi Türk varligına armağan etme
- +1 yıl
Türk halısı kabul ettim benn 🤨hayde uç git
- +1 yıl
Git git gitme kal ne olursun diyor Sezen ablam 🤪
- Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılSıdretül muntahada olsaydım çok mutlu olurdum
23 Yorumla- +1 yıl
🤔🤔nerde yani
- +1 yıl
Araştır
- +1 yıl
EN güzel yeri seçmişsin 🥰🥰islami bilgin baya derin
Kendi halinde bi yıldız.
12 Yorumla- +1 yıl
Kendin olmak sana ıyi gelenmi
+1 yılGökkuşağı olup herkesi mutlu etmek isterdim
11 Yorumla- +1 yıl
Anlık mutluluk ama
+1 yılRüzgar olup insanları rahatlatmak isterdim
11 Yorumla- +1 yıl
Fazla fedakarsin
+1 yılBen hep gökyüzündeyim aya bile gittim ciddiyim
116 Yorumla- +1 yıl
Ay nasıldı
- +1 yıl
Kraterler var kumu yanmış gibi kokuyor erimiş demir gibi ciddiyim bak şaka değil uzunlamasına yol gibi bit yer var karanlık tarafında terk edilmiş bir teknoloji var eski ama baya
- +1 yıl
Nasıl gittin ki o kadar yakınına peki
- +1 yıl
Aya direk ayak bastım gittim belki deli dileksin oradan dünya muazzam güzel gözüküyor güneş bir başka Mars da Türkiye kadar büyük yeşil bir göl var asitli içerisinde bakteri var Ama ay çok süper 🤩 muazzam bir yer cidden bir başka ya Ay uçsuz bucaksız ama bir o kadar da güzel
- +1 yıl
'ya hayal dünyan güzel ya da gerçekten gittin
Ama güzel hayal gitsem bende keşke - +1 yıl
Ne hayali hanım efendi gerçek gerçek bunun ilimi var ohooo dünyadan haberiniz yok ki :)) cidden gittim şaka ya da hayal dünyası değil :) gerçekti dünya hatta düz değil diyorlar ha tam yuvarlakda değil
- +1 yıl
Ne diyeyim bilemedim
- +1 yıl
Türkiye deki insanlar ayakta uyuyor malesef :) bir gün sana da öğretirim ama gidebilir misin bilmiyorum iradene bağlı
- +1 yıl
Yoksa sen uzaylı misin
- +1 yıl
Yok değilim ahahah 🤣 ama uzaylı var elbette 🙄
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
- Kişilik & Karakter konusunda 603 cevap paylaştı.
+1 yılUçabileyimde kendim olsam yeterim.
12 Yorumla- +1 yıl
Uc sennn
- +1 yıl
Uçuyorum zaten😊
Yıldız olmayı seçerdim
16 Yorumla- +1 yıl
Olursun belki
- +1 yıl
BEN yarım ay olmak isterdim
- +1 yıl
Görünüşü hem içimi ısıtıyor hemde görünüşü yarım.
Içimde kalan hayaller gibi
Uçan memeli tabiki de 😝
12 Yorumla- +1 yıl
Sana vurursa görürsun
- Kişilik & Karakter konusunda 688 cevap paylaştı.
+1 yılRüzgar olabilirsem sevinirim
12 Yorumla- +1 yıl
Kime eserdin
- +1 yıl
Dağlara
Uzay mekiği diendjdjdjnddjjs
12 Yorumla- +1 yıl
Orası çokmu derinde
+1 yıl24 saat sürem varsa kelebek oldum.
11 Yorumla- +1 yıl
Ince düşünceli kelebek olurdun sennn
- Kişilik & Karakter konusunda 8,8b cevap paylaştı.
+1 yılKartal olmak iyi olurdu.
12 Yorumla- +1 yıl
Kartallar hep aynı renkmi olur
- +1 yıl
Farklı renk olanı da vardır mutlaka.
+1 yılKuş.
Ucup her yeri görmek için.12 Yorumla- +1 yıl
Özgür olmak mı mutlu olmanın yolu
- +1 yıl
Belkide.
- Kişilik & Karakter konusunda 3,5b cevap paylaştı.
+1 yılben gezinmek isterdim .
12 Yorumla- +1 yıl
Hiç yorulmadan mi
- +1 yıl
24 saat süre veriliyor ve gokyuzunde bırsey olun denılıyorsa ben yıldız astreoid ay vs yerine uzayda gezınmek o yerlere kednı gozlerımle gormek ısterdım. boyle durum oldugunda yorulmada olmazdı sanırım :)
- Kişilik & Karakter konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılYağmur olmak isterdim ben 🌧️💧💦
11 Yorumla- +1 yıl
Kime yağmak isterdin
+1 yılGöklerde kartal gibiydim
16 Yorumla- +1 yıl
Uctunmu yani
- +1 yıl
Yürüdüm
- +1 yıl
Astronot musun🙄
- +1 yıl
Büyüdüm büyüdüm pınarla büyüdüm gökyüzü bile dardı pınarla büyüdüm
- +1 yıl
😂😂
- +1 yıl
Adamsın
+1 yılGunes olmak. Isterdim
11 Yorumla- +1 yıl
Neden
- Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı.
+1 yılYıldız
19 Yorumla- +1 yıl
Hangisi 🤔
- +1 yıl
Güneş
- +1 yıl
Yıldız yazmışsın hangisi deyince güneş yazmışsın 🤔iyimisin bugün sen dalgın gibisin😂
- +1 yıl
🤣ışın fotonu ve göktaşı ile çarpistim başım dönüyor
- +1 yıl
Baya çarpmışsın celiskili cevaplar verdin 🙄sakin sakin beni görünce heyecan yapma 😂😂
- +1 yıl
Seni görmedim ki yoksa o bir yanılsama mı ışık kırılması mı yoksa bir serap mi 🤣🤣
- +1 yıl
Serap olabilir 😂
- +1 yıl
Bak bu olabilir
- +1 yıl
Güneş zaten yıldızdır gençler😂
+1 yılUzay gemileri ile dünyaya savaş açmak xD
13 Yorumla- +1 yıl
Dünya napti sana
- +1 yıl
Düşünce bide o vurdu
- +1 yıl
Sende çok düşünme sal kendini akışa
Martı olmak isterdim tatlı bence
19 Yorumla- +1 yıl
Hangi renk marti
- +1 yıl
yok mu 😂😂
- +1 yıl
Bilmiyorum ki benn 😂
- +1 yıl
Hep yerindeki sen gormuyosun🤣🤣
Uzun soluklu uçabilen herhangi bir kuş türü
12 Yorumla- +1 yıl
var mı öyle kus
Yıldız olmak isterdim
12 Yorumla- +1 yıl
Hangisi
- Devamını Gör (41)
Devamını Gör(86)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > 24 saat süre verilse gökyüzünde ne olmak sizi mutlu ederdi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer