
#smellsmoke

Okadar isterimki duygularımı açık etmemeyi... sırf bu yüzden ikinci bir kişiliğim olsun isterdim. böyle durumlarda düğmeye basıp başrole onu çıkarmayı. bu konuda çok beceriksizim. ben nekadar saklamak istesemde çıkar biyerden ortaya. kin tutmay istesemde tutamam.🦀
Kinimi kazanabilmeleri için kendimden daha çok sevmiş olmam lazım , e kendimden daha çok sevdiğim kimse olamaz bu durumda kin ile kalbimi yoramam kendimi seviyorum sonuçta..
Şu hayatta asla kinci biri olmadım, bazen çok kizdiklarim oluyor ama sonra boş veriyorum.
Ricalar 🍻
Merhaba, asla kin tutamam. Kin tutmak bile zaman kaybı bana göre.
Cevap
18Cevap
Hiç kin besleyen biri olmadım, ama yapılanları da unutmam kötülük yaptılar diye de kin beslemedim allaha havale ettim...
Kinci değilim. Kimseyle küs duramam. Ama hayatımda sadece iki kişi vardır yaptıklarını asla unutmam.
Hiç kinci değilim ilk kızgınlıkla küssem bile ertesi gün barışır yine konuşmaya devam ederim. Kötü duyguları besleyemiyorum içimde 😄
Kin demiyimde, eğer çok çok kötü bir şeye maruz kaldıysam kolay kolay affetmem. Kafamda bir not defteri vardır. Vakti geldiğinde o defteri açar karşı tarafa bunu çok güzel bir lafla veya yapılan kötülüğü hatırlatarak o sayfayı okuturum.
Kinci olmamaya dikkat etsemde içimde bi kin yatıyor.
İstesemde beceremiyorum vallah 🤷🏻♀️ Ama bu huyumu seviyorum ✌🏼😘
Yok ya, ben kin falan besleyemem..
Lanet olsun içimdeki bu insan sevgisine... 📿😂😂
Kırdığımı fark edip düzeltemeye çalışan ve tekrarlamamak için dikkat eden biriyim
Kinciyim
Unutmam zamanını beklerim fırsatını kollar uygun zamanda intikamımı alırım
Kolay kolay kimseye kin tutmam hatta alttan alan taraf ben olurum genelde. Ama eğer birine takarsam yüzünü bile görmekten nefret ederim yani ona kin tutarım ve sildiğim insanlada birdaha eskisi gibi olamam
Valla hic beceremem cok ama cok isterim kin tutmayi. Yapamiyorum ve insanlarda zannediyor ki ben her yalnisi kaldirabiliyorum ama hayir icten ice kiziyorum kusuyorum ama asla dusman olamiyor kin tutamiyorum.
İstesemde beceremiyorum kinciliği. Çabuk kandırıyorlar herhalde çok fazla duygusalım ondandır.
Kinci degilim ama istedigimi elde etmeyi basarabilirim.
Eğer çok üzüldüysem, kızdıysam baya iyiyim. Ufak sorunlar varsa beceremem
Kİn tutmam kindar değilim
Çok kinci ve inatçı :)
Sanırım yapılanı unutmuyorum
Kinci olamam ki benn istemem de böyle şeyi
İstesem de kin tutamıyorum 😏
Birazz kinciyim ve yapılanı kolay kolay unutmamm..
Malesef çok kinciyim.
Kin tutmam. 🤷♀️
Kin beslemek kadar güçlü duygularım yok
Istesemde beceremiyorum
Kinci değilim istesem de olamam.. vicdanım kurusun
Evet kinci deyilmdir kin tutamam
Kin huyum yoktur. herkese karşı hoşgörüluyum
Benim nasıl kinci olduğumu Tayfun bilir..
Kin tutmak benim işim
ağa çok kinciyim ama nedense olamıyorum da
Hic ugrasamam. nasıl bir duygudur onu bile bilemem
Fazla kinci sayılmam.
Kinciyim…
Kinciyim
Hiç kinci değilim.
Kinciyim yapılan hatayı asla cevapsız bırakmam
kinciyim
Biriyim
Kinçi sayılmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?