Bazı zamanlar insan kötüleşiyor ve bende bunu yaşıyor gibiyim aranızda olamayacağım sevgili Dostlar beni duanızdan eksik etmemeniz dileklerimle Zlo... Adios şimdilik...#Zlo burayı özleyecek... Doktorumdan yeni aldım haberi işler birazcık kötü ama umutluyum herkesi çok seviyorum.
Hastalığım nüks ediyor bir zaman aranızda olamayabilirim bir duanızı rica etsem?
Çok geçmiş olsun 🌸. Eğer güzel düşünürseniz hemen düzelirsiniz zaten umutlu olduğunuzu belirtmişsin. Kötü düşünmeyin güçlü ve iradeli olun mutlaka her şey güzel gidicektir 🌸.
Aaa, o hastalık öldürmüyor ama çok süründürüyor. Bir arkadaşımın babası da ms hastası, bir sürü ilaç kullanıyor. İlaçların zamanını bir dakika geciktirmiyor, yoksa etkisi mi ne azalıyormuş. İnşallah daha iyi olursun.