



Ben kimse için ne huyumu değiştiririm ne de suyumu degismemi isterse kapı orda 🤣🤣🤣🤪🤪🤪kimsenin ne gelişine sevindim nede kimsenin gidişine uzulurumm🤪🤪🤪
ahaha çok sinir bozucu bir insanım ben ya 😄😄 Kiminin hoşuna kiminin zoruna gidiyorum maalesef ama ben değişmem.. İstedikleri gibi biri olacak tarzda biri değilim o sebeple benden uzak dursunlar.. Kukla modeli her zaman işlerini daha iyi görür tavsiye ederim 😄😎🤘 Keyifli günler..
Tahammül sınırlarını zorlamayı seviyorum diyelim.. Zevkler renkler 😄😎🤘
Teşekkür ederim 🥂
Şu tekerleme kılıklı sözleri hiç sevmiyorum.
Herkes "içinden geldiği" gibi davranmalı. "Bakın nasıl da içimden geldiği gibi davranıyorum, gördünüz mü?" şeklinde değil, böyle şeyler düşünmeden bir doğallıkla... O zaman karşılaşılan şeyler ayrık bir durum olarak algılanmaz.
Cevap
22Cevap
İstenilmediğimiz biri olduğumuz doğrudur.✔
İstedikleri gibi olmayınca istenmiyorsun
Genelde çirkef olurlar hele sor ne kadar umrumda 🤣
Hiç😂😂
Bir şeyle karşılaşmıyorum.
Uzaklaştırıyorum o türleri hayatımdan
Ben hiç ONLAR gibi olmadım olmak da istemedim
Onlar çok sıkıcı ve sıradan
Oyle bir cabam yok. Onuru olanda zaten baskalari icin kendi karakterinden ödün vermez. Yakın gördüğün kisiler icin fedakarlık yaparsın. Dışkapının mandalına anca çamaşır asarken istediği gibi davranırım.
Dün yaşandı daha. Benim yerime karar verip uygulamaya çalıştılar bende karşı çıktım. Ki bu konuda netliğimi de dile getirmiştim
Kimsenin istedigi gibi davranmam, sinir olurlar napcaklar kskvkkfg kendim olurum ben
ohooo ohooo demedikleri kalmıyor. Hiç bir zaman da onların istediği gibi olmadım olmucam da.
kimsenin istediği gibi olmak zorunda değilim olmamda kimse umurumda degil
Kimsenin istediği gibilere hareket etmem
Ben benim, ben kendime özgünüm
Düşmanlıklarla, yüzümüze arkadan bıçaklıyor sunuz deniyor sonra
hiç olmadım ben kendımım .
kalırsan cay var , gidersen yol var.
Ben şöyle bir cümleyle karşılaştım. "Bizi beğenmiyorsan babana gidebilirsin!"
Baştan itibaren ne olduğumu ortaya koyuyorum beğenmeyen almasın :)
Derler ki 1000 iyiliğin olsa birine, o bir kötülüğünü hatırlar sadece. Hayat.
Genelde sen çok değiştin cümleleriyle karşılaşıyorum.
Oracıkta infaz ediyorum.
Şaka şaka sinirlerim tepeme biniyor ve bir daha asla muhattap olmuyorum.
Böyle çemkiriyorlar kötü söz söylüyorlar falan engel atıyorum direk
Gıybetimin yapıldığını fark ettim haberlerini de alıyorum
Kimsenin istediği gibi hareket etmem. Kimsenin kalıbına da girmem...
Onlar gibi sıradan ve basit olduğumu bileceğim için kendim gibi davranıyorum.
Uzaylı gibi görüyorlar beni ve hiçte şikayetçi değilim
Antipatik bulunuyorum. Umurumda değil ama
Nankörlük... Yapacak bir şey yok, menfaat bitince öyle oluyor demek.
İnsan neyse odur, yanı onlara benzemeye calssada onlar gibi olamaz zaten. Bnce herkez kndı gibı olmalı ve kendi gibi davranmalı. Istıyen kbl etsin isteyen etmesın
Kendini beğenmiş, egolu, bencil birisin diyorlar genelde
Ohooo neler nelerle karşılaştım
Nankörlükle karşılaşmışımdır.
Başlarım onların isteğine herkes önünden yesin
Tekmeyi basıyorlar 🤷🏼♀️
Sende baş onlara ayağın yok mu kanka🤪🤪🤣🤣
Kanka kimsenin ne gelişine sevinme de gidişine üzülme hayat boş anı yaşa takma kafana 🤦🤪🤪🤪🤣🤣🤣
Onlar onları bensiz bırakıyorlar. Sonuç bu oluyor.
Nankörlük
Sorun çıkaran, uyumsuz.
Resimdeki kız kim
Çok güzel 😊
Öyle de. Çok tatlı
Engelliyorlar:)
Kısaca linç yersiniz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?