Babam bizi hiçbir yere götürmüyor, ne yapmalıyım?

Arkadaşlar babam bizi hiç bir yere götürmüyor hep evde oturuyor ve teklif etsek reddediyor. Bizide bi yere göndermiyor. ailecek bir yerlere gitmek istiyorum ama sürekli babam ne işimiz var oturun köle gibi davranıyor. bize bayram geldi ne güzel gezeriz dedik onda bile doğru dürüst gezdirmedi ben evdeyim her şeyden mahrum kalıyorum kardeşlerimde öyle çok sıkıldım artık bu sabah ağlayarak evi topladım her gün evdeyim içimde kalıyor... hayatımda hiç şehir dışına bile çıkmadık.
Parasıda var.
Hapis gibi yaşıyorum evde
Babam bizi hiçbir yere götürmüyor, ne yapmalıyım?
Cevapla