Kendini nereye, kime, hangi zamana ait hissediyorsun?

Kendinizi bir türlü hiç bir şeye hiç bir yere ait hissedemediğiniz oldumu? Boşlukta asılı kalmış gibi... etrafında kimse yokmuş kimsesizmiş gibi...
Kendini nereye, kime, hangi zamana ait hissediyorsun?
Kendini nereye, kime, hangi zamana ait hissediyorsun?
Cevapla