Dönem dönem hepimiz bu hisse kapılırız hayatın geneli bu aslında.. her insanın fazlaca kendini boşlukta hissettiği kimseye hiç bir yere ait hissetmediği ve dahası yalnız hissettiği zamanlar olacaktır..
İnsan bunu seçimlerinin bir getirisi olarak yaşayabilir bu hissi bir yere ait olamama hissi ya da bir yere sığamama hissi bence burada görmesi gereken seçimlerinin ona ne gibi etkilerinin olduğunu görmesi
ben kendimi bir yere bir zamana bir mekana ait hissetmeyeli çok oldu öyle oluyormuş gibi oluyor sonra geri o his yok oluyor
Bir aidiyet sorunum yok. Kimsesizmiş gibi hissetmiyorum. Elbette beni seven ve benim sevdiğim insanlar var. Kaldı ki kimse olmasa bile insan kendisini sevmeli ve kendisiyle barışık olmalıdır. Bir replik vardı: "Kim olursan ol ne kadar değişirsen değiş yine en mutlu olduğun yere çevirirsin kafanı." Aslında biraz da mutlu olduğumuz yere aitiz. Bazen mutlu olmak yetmez gerçi. İçinden olduğum zamandan pandemi hariç memnunum. Yalnız şöyle birkaç yüzyıl sonrasında yaşamak da güzel olurdu. İnternetin hayatımıza girişiyle bilim, teknoloji ve tıptaki değişimler heyecanlandırmıyor değil.
Evet. Evimin insanını kaybettiğimde. Sonra bir dört duvar olduğunu anladım. Evi ev yapan duvarı eşyaları olmadığını. Kabuller, yerini peşin sıra gelen iş kolik tüketim li ilişkilere bıraktı... Şimdi mi... Öğrendim bir hayli. Çok yol kat etmişim, geriye minimalize ettiğim hatıralarıma baktığımda...
Şimdi bile değiş- tokuş yapmak isterdim. Ancak bu hiç bir zaman mümkün olmayacak... Bu nedenle kimi şeyleri, tatlı, iyi, güzel yönleri ile anarak, hatıralaştırmayı öğrendim... Yaşam hem çok kısa, hem de olağanca uzun ne de olsa...
Lütfen üzülmeyiniz, bu yerdeki emojiler, her kesi aynılaştırıyor. Anladığım bu ise. Oldukça neşeli bir insanım. Bunu, sadece beni tanıyanlar bilirler... Siz de neşeli kalınız. Yaşam sürprizlerle ile doludur, ne de olsa... :) Her kötü şey de dahi gülümseyebilecek bir şey bulabilen zeki insanları seviyorum ben...:)
Nereye kime hangi zamana? Hepsi hayal cunku deneyimlemeden bilemiyecegim birsey olurdu. İstedigim surasi olur diyorsam belkide Şu an ki an tamda aslinda kendimi gerceklestirecegim yerdir. Cunku kendini gerceklestirmeyen bir ideada kalitesiz bir var olus herzaman daha kalitelidir.
Doğduğum yere ait hissetmiyordum ama, Zaman olarak çok iyi zamanda doğduğumu düşünüyorum. 80’ler, 90’lar falan çok ilginç dönemdi, keza sonrası için de öyle.