Erkekler o beğenmedikleri kadınları mum ışığında ararlardı. Kadınsız bir dünya bir hiç
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
24 saat bir şey değil biz yeryüzünden tamamen ya da birkaç yıl gitsek ev kir pas içinde yemekler basitinden dışardan fast food bize ruhen de ihtiyaç duyacaklar boşluk yalnızlık hissedecekler erkekler bizim kıymetimizi ne zaman anlayacak
Kıymetinizi bilmem gerektiğini gösteten biri hayatımda olmadı, iki tarfında kendini yüceltmesi saçma, daha geçerli şeyler yazsan belki ama oda iki taraf içşnde geçerli olur
Umursamazlık değil de ben anhümanist biriyim. Muhatap olduğum kimse yok veya bir arkadaş çevrem yok genelde bütün gün okulum için tasarımlar yapıyorum, film izliyorum, spor yapıyorum yani hayatı takip etmiyorum. Bilmediğimden haberim olmazdı yani umursamadığımdan değil yoksa kadınlar candır. Yer yüzsüz kalırdı 24 saat. Ama benim için değişen pek bir şey olmuyor.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
72Cevap
Erkekler kaybolsa çok sorun olmazda... kadınlar kaybolsa tüm dünya elektirik kesintisine uğradığında ne olursa o olur sanırım😎😎😎
Dünyadan uzaya yeşil kokular yayılırdı :)
Ütüsüz kıyafetli çorabının tekini bulamamış şaşkın erkekler yer yüzünde bön bön bakarak gezerdi sanırım 😅
Biraz sessizlik olur çene olayı 24 saatliğine ortadan kalkar yoksa onlar da olmadan biz birer hiçiz 👍
24 saatten bir şey olmaz
1 ay yapalım sen o zaman gör :)
Erkekler o beğenmedikleri kadınları mum ışığında ararlardı.
Kadınsız bir dünya bir hiç
24 saat bir şey değil biz yeryüzünden tamamen ya da birkaç yıl gitsek
ev kir pas içinde yemekler basitinden dışardan fast food
bize ruhen de ihtiyaç duyacaklar
boşluk yalnızlık hissedecekler
erkekler bizim kıymetimizi ne zaman anlayacak
😂 😂 😂
bunu eksileyen hangi hemcinsim acaba
7 senesie yalnız yaşıyorum.
bak olabilir ama yalnızlığa alışmamış erkekler zorlanır demek istiyorum
Hepsi alışır
kıymet bilin bence diyorum ve sessizce gidiyorum tartışmak sevmem
Kıymetinizi bilmem gerektiğini gösteten biri hayatımda olmadı, iki tarfında kendini yüceltmesi saçma, daha geçerli şeyler yazsan belki ama oda iki taraf içşnde geçerli olur
ne gibi
sen yalnız yaşa allah aşkına her erkek senin gibi değil ki
yalnız yapabilen var yapamayan var sinirlerim bozuldu
Sana insanalr pek yaramamış 😂
sanada yalnızlık yaramamış yazma
Ne yaptım ne bu asabiyet, gayet sakin iki kelam ettim, neye sinirlendiğini anlamadım
Bu siteye ilk girdiğimde bu soruyla karşılaşmıştım ve demiştimki oltamı alır sahile inerim
Hala fikrimin arkasındayım 😃
Önce oh be sessizlik gibisi yok deriz sonra canımız sıkılır şu gün bitse de yine gözümüz gönlümüz açılsa deriz
Çocuklar annesini, erkekler sevgililerini, eşlerini özler
Siz olmadan bir yanımız hep eksik. 24 saat eksik gezeriz o halde...
O 24 saatte kadinlar nereye gidecek, beni de gotursunler 🤣
Cok güzel olurdu da bence erkekler kaybolsa daha iyi olur
Ahahahahah ortalık leş gibi testosteron kokar nolucak 🤮
Bana göre Hiçbir şey olmaz. Tabi insandan insana değişir
şahsen harika olur, geri gelmemenin yollarını bulurum belki
Yeryüzü cennet olur lan bak yeminle
Sıfır gari
Sıfır çene
Sıfır dedikodu
Bol huzur
Ohhh mis 😅
Tabi yaa, erkekler de melek zaten😅
Tabiki de.
Sadece kanatlarimiz eksik 😝
O değil de şunun gibi gariyi nereden bulabilirim
Çöpçatan miyim ben
Niye olmayasin 😝
Benim için bir şey fark etmezdi. Zira her türlü sapım dfgdfg
Kız biz nereye gidiyoruz? Eğer farklı bir gezegeneyse beni de uzaylıların olduğu bir gezegene bırakıverin azıcık da onlarla sohbet edeyim 👽
24 saatliğine kaybolduğunuzu bildiğim için hiç bişey
Beklersin yani
var mı başka çaresi
Çaışanları sadece kadın olan işyerlerine gider soyarım
Fırsatçı
Erkekler yokolsa sen napardın namazmı kılardın
Ewt cenaze namazi
Yok oluyor dedin ama ölüyor demedin
Yok oluyor diye kadınlar için dedim,
Erkekler 24 saatliğine ortadan kaybolduğunu bilmiyorsa tüm dünyayı koca bir testosteron cennetine çevirirler.
Yooo
Emin ol değil 24 saat 3 saat ortadan kaybolmaları biz erkeklerin saçmalama derecemizi tavan yaptırır ve ortalık savaş alanına dönerdi
Büyük ihtimal haberim bile olmazdı. :D
O kadar umursamazsin diyosn
Umursamazlık değil de ben anhümanist biriyim. Muhatap olduğum kimse yok veya bir arkadaş çevrem yok genelde bütün gün okulum için tasarımlar yapıyorum, film izliyorum, spor yapıyorum yani hayatı takip etmiyorum. Bilmediğimden haberim olmazdı yani umursamadığımdan değil yoksa kadınlar candır. Yer yüzsüz kalırdı 24 saat. Ama benim için değişen pek bir şey olmuyor.
Anladım, okurken sıkıldım, insan toplumsal bir varlik
Evde yatardık ne yapacağız.
Niye varken kovuyorlar mi🤔
Evet
Kendimi kollardım. Kıçımı duvardan ayırmadan gezerdim.
Sizin yokluğunuzu aramayanların sayısı çoğalıyor. 24 saat çok uzun bir zaman dilimi değil bir el bu işi çözer o zamana geri gelirsiniz zaten 👍🏻😂
Aman kaybolmasınlar. Götümü çok iyi saklamam gerekir o zaman hahhihhohhi
😃
24 saat kafa dinlerdik
Hee ya
Coronoya alıstık, maske takmaya alıştık onada alışırız😂
24 saatliğine
Dünya sessize bürünür
Kadınların adı çıkmış
Neden
Dünya neden sessizliğe bürünüyor
Kadınlar acısıyla tatlısıyla bulunduğu yeri neşelendirir yeşertir kadın eli değmez nolur
Himm şimdi oldu ☺️
Kadınlar olmasa dünya çekilmez bizim kahrimizi kim çekecek
bi biz fazlayız zaten bu dünyaya, böylesine adaletsiz bi dünyada temelli gitsek hepimiz
Başımızın üstünde yeri var kadınların. Olur mu öyle şey 😊
tövbe de tövbeee
sakııııın öyle bişey olmasın
Mış gibi yaptım , korkma😅
Düşüneyim bi dedim de abooo düşüncesi bile kötü... Lütfen bi yere kaybolmayın 😁
Daha fazla olmaz mı
Allah erkeği yarattı baktı çok mutlu rahat bela olsun diye kadını yarattı 🤣🤣🤣
He hee
Korku filmi izlenmez, yaşanır 😂😂
Ben kaybolmak istemem şahsen ama erkeklerinde kaybolmasını istemem hepsinin, sevdigim arkadaşlarım ve akrabalarım var gerisi kaybolabilir sorun yok.
Olacakları düşünemiyorum bile 🙄😂
Niye
Erkekler savas cikartir..
Dünyayı gaita götürür...
Kalan sağlar bizimdir
Dünya çekilmez bir gezegen olurdu.
Eğitim ve hizmet sektörü sekteye uğrar.
Ay çok kritik bilemedim şimdi
Erkekler kahırdan ölür
askerler de erkek onlar olmasa ülkeyei kim koruyacak ?
Neler olur tam olarak bilemem fakat tahminlerim kötü şeyler olur diyor.
Ooo bunu yapma bunu yapma
Insanlığın kaybolduğu senaryo varsa onu alayım
O zaten zor bulunuyor, kaybolmasin
24 saatlik bir kafa dinlemem gerek
Sessizlik ve sukunet 😂
Tabi tabi
48 saat yapabilir miyiz 😂
Söyleyelim herkese sana ugramasinlar
Abazalar yokluktan kafayı yer..
ya aşığım diyorum lütfen bana bir şans ver
Bu soruyu bi kadın sormasi kadar tuhaf bi hayat🤔
Her sorunun altında karşılaşmamız peki
Bilmem nasıl bir tevafuk😊
Xper kasıyorum :d
Yani her şey xperi için miydi yazıklar olsun😂😂😂
Tabi ki hayır asla katiyen de işte xper kasayım derken karşıma çıkman hoşuma gidiyor sjsjsjs
Hahaaha
🤭🤭🤭🙃🙃🙃
Mukemmel olur keske daha fazla gitseler
Anasını skim rahatlarız
Arkadaşları çağırır batak oynamaya devam ederim :)
Erkekler 24 saat boxerla gezerdi her yerde.
25. saate odaklanır herkes.
Dünya daha güzel bir yer
Ne gerek var olmasın öyle birşey 😁😁😁
24 saat nedir ki? 31'den küçük :D