AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
127Cevap
Eğer büyük bir zarara uğramışsam aşırı kin beslerim, büyük hatalar olmadığı sürece affediciyimdir.
Olaylara, ruh halime ve karşımdaki insana göre değişir.
Kolay kolay kin beslemem ama soğurum yani. Bir kere kinleştim mi de olay bitmiştir benim için.
Çabuk sinirlenemem amma sinirlendimmi ömür boyu düşman olurum sadece ona değil tüm sülalesine
Çabuk kızmam kinlenmem ama eğer kinimi kazandıysa barışsam bile unutmam, gün gelir devran döner.
Kin beslemen intikam gütmem. Yapacağımı o an yaparım yoksa geceleri rahat uyuyamıyorum
Hiç affetmem. Kin beslemem ama mutlaka bir intikam fırsatı bulurum.
2 güzel kelime etsin hemen affedecek kadar şeyim galiba
Kin beslemek bana sadece zarar verdiği için bıraktım.
Kolay affetmem yıllar geçse de devam edebilir duruma göre.
Küsmem de affetmem de. Çocuk muyum küseyim affedeyim.
hayır asla kin tutmam dolayısıyla sürekli yanlış anlaşılıyorum
Anlık sinirlenirim. Kin beslemem çok zordur. Bunu başaran şuana kadar başaran bir kaç kişi var.
Kolay kolay beslemem ama beslediğime de kinim çözülmez.
Kim tutmam, genelde anlık olarak zaten patlarım, o yüzden geleceğe çok bir şey kalmaz. 🙂🙂🙂
Kolay kin besleyebilirim , maalesef ki böyle kötü bir özelliğe sahibim..
Genelde kin beslemem ama kişiye göre değişebiliyor.
Hayır , hiç kin tutmam.. öyle bir yük ile kalbimi yormak istemiyorum.
Zordur. Kolay kolay kimseye kin beslemem. Çok kolay affederim ama hayatımdan tamamen çıkarırım.
Kolaydır ve bi kin beslersem kolay kolay da o kişi ile samimi olamam.
Hayatım boyunca iki defa besledim oda staj zamanları idi
Kolay kolay kin tutmam ama inada bindi mi o zaman ölene kadar kin tutmaya devam ederim
Çok kinciyim. Bir insanın üstünü çizdimi biter benim için.
Affederim affderim kaç kere affettim ama hep ben hüsrana uğradım oyuzden gene affederim
Biliyorum kendimi genese affederim biliyorum hata ama Allah affeder biz kimiz
Doğru değil mi
Bence sizi bilemem
Konu ne olursa olsun, çok kolay gıcık kapıp kin besleye bilirim.
Ve kin beslediğim insan ne kadar maddi/manevi zor durumda olursa olsun, parmağımı kıpratmak gelmez içimden.
Yengeç burcunun lanet psikopatlığını taşıyorum :)
Haksızlığa uğramışsam, asla unutmam. Tutarım, asla bırakmam.
Yok kin besleyemem. sadece kin besleyemediğim için insnalara tavrimi mantikla koyuyorum. yoksa enayi gibi kullanir herkes.
Ben çok seversem ve beni haksız yere kırarsa (ben yapmadığım halde)
çok büyük bir haksızlık yapan birileri varsa kinim oluyor (insan yerine koymayan birileri)
Kindar değilim, kötü şeyleri çabuk unuturum zaten...
En basit bir olayda bile ilişkimi keserim. Yaptığını unutmam ama bana bunu yaptı diye de düşünmem sürekli. Çok ciddi birşey olursa kinim bitmez
Nasıl bir hata yaptığına bağlı affetmemde kinlenmemde. İnsan babasını çok sever ne hata yaparsa yapsın affeder mesela Ama Allah onu affetse ben affetmem. Bunun gibi bişey
Kinim saman alevi gibidir olayın başında asla affetmem diye düşünüyorum ama sonra affediyorum. Ayrica ilahi adalete de güveniyorum kin beslememe gerek kalmıyor
Ben kolay kolay kin tutmam kin tutmam için bir insanın bana felaket birşey yapması lazım yoksa çok zor benim kin tutmam
Kin tutmam için karşımdaki insan çok çok kötü şeyler yaşatmış olmalı ki bunca zaman kinim anlık sürdü. Kin tutmayı da sevmiyorum ağır bir yük gibi
Kin, nefret, öfke vs falan besleyip kendimi yoramam
Bana sorsan kindarımda, normalde yufka yürekli bir insanım :) Bir insan kavga ettikten sonra dövdüğü çocuğa üzülür mü ya :)
Kinciyim evet unutmam yapılanlari yok öyle bir dünya istediklerini yapsınlar ben unutup silip atayım tek tek odetirim bedelini
Eğer benim arkamdan vursa ihanet etse biri tabiki de affetmem. Küçük şeylere göre küssek o zaman affederim
Kin besleyen biri değilim hiç kimseye kin beslemedim bu zaman kadar. Affetme konusuna gelecek olursak ne yaptığına bağlı bu.
Duruma göre değişir kolay kinlendigimde olur kimisi ni hiç affedemem kimisi ni de kolay olur affetmem
Yapılan yanlışları bildiğim halde hiç belli etmem genelde çoğu kötülük yapanlar Allah tarafından cezasını buluyor
Yaptığı hataya bakıyor. Ve kolay kin beslemem bana karshı büyük hatası olmalı ki karshımdakinin ben ona kin besleyeyim
2 sene önce olan olay hala aklımda ve öfkem de benimle beraber maalesef. Keşke öyle olmasaydım ama hemen nefret besleyebiliyorum insanlara
Sevdiğim insana hiç kin tutamam defalarca affederim ama sevmediğim insana bahane ararım kin tutmak için öyle söyliyim artık sen anla ;)
Kin mi asla isim olmaz ama yapılanları da asla unutmam :)
anlık olarak.. kinlensemde alev gibi geçip gidiyor...
Kinci biri değilim ama birini kafamda bitirirsem biter.
Kalbim pamuk gibi yumuşak. Eğer biri ağlayarak affetmemi isterse dayanamayıp affederim
Zor sinirlenirim. kin beslerim ama 2-3 saat sonra geçer. kin tutamıyorum.
bir süre sinir anımda kin beslerim sonrasında sinirim geçince affetmeye yatkın olurum
Eyvallah der bir şans daha veririm. Ama kimseye de kin besleyip öc almaya çalışmam
çok kolay kin beslerim valla karşıdaki anlayamaz bile
Kırmızı çizgileri vardır her insanın o çizgiyi geçmediği sürece basit şeylerse yani affedilir herkes
Kimseyi sallamadıgım için kimseye kin besleniyorum.
çok çabuk kin tutan ama yine de affedebilen birisiyim samak ateşi gibi
Kin beslemem ama artık ona karşı hiçbir duyguyu beslemem
Tamamen kinmi bilemem ama bana yapılan iyiliğide kötülüğüde unutmam ben eğer bana fazlasıyla yapan biriyse ve artık dayanamıycak hale getirdiyse beni ona haddini veririm.
Kin beslemem ama hemen de affetmem akışına bırakırım bir süre
Çok kinci ve öfkeliyim bu yüzden hiç dostum olmadı olanlarda benimle konuşmuyor
5 ay önce biriyle küsmüştüm. Yeni barıştık sen düşün