Kimler Hunizme inanıyor ?Kimler inanmıyor?

Ben hunizme inanıyorum..



mutluluğun anahtarının hunizmde olduğunu düşünüyorum?



peki ya siz?

Bu konu hakkındaki görüşlerini paylaşmak isteyenler lütfen?



istemeyende yazsın sıkıntı yok:))))

yorumlardan sonra açıklamasını yapacağım:)
Güncellemeler
+1 yıl
link buyrun arkadaşlar link:))açıklasın..
Güncellemeler
+1 yıl
saçma olmak ?saçmalayamamaktan daha saçaklı saç sallaması hunist bir atın sözü..
Kimler Hunizme inanıyor ?Kimler inanmıyor?
Cevapla