Sorum tesettürlü kızlara? Açık olsaydım herşey daha kolay olurdu diyor musunuz?

Ben de tesettürlüyüm isteyerek kapandım, hayatımdan memnunum ama arkadaşlarımla kendimi kıyaslandığında ben onlar gibi açık saçık gezseydim bazı konularda daha rahat olurdum herşey daha kolay olurdu diye düşünüyorum bazen. Ama açılmak istemiyorum. Sizce de öyle mi?
Sorum tesettürlü kızlara? Açık olsaydım herşey daha kolay olurdu diyor musunuz?
Cevapla