Aşk hayatında hiç bi işim yolunda gitmedi bu yorgunluk nasıl geçer?

hayatta belkide en çok istediğim şey buydu bende bunla sınanıyorum herhalde aşk hayatımda hiç bişey yolunda gitmiyor ilk bi kızla tanıştık herşey iyiydi 1 sene çıktık üni sınavından dolayı ayrıldı sonra bi başkasıyla tanıştım onu sevdim gene saçma bi sebebten ötürü ayrıldık geçen senede yıllar önce sevdiğim kızla tekrar karşılaştık misafirlikteydi çok şaşırmıştım tam oldu bu sefer aradığım kişi bu dedim 1 ay herşey güzel buluştuk konuştuk çok güzel geçti herşey hop herşey boşuna üniyi kazanamadım diyemi bilemem birden soğuk olmaya başladı ve başkasıyla oldu onun için taa memleketten yanına gelmiştim aslında çok uyumlu hiç tartışma bile olmayan biriyim ama olmuyor işte yaş 22 ama bundan sonra aşık olmam imkansız çünkü acayip duygusuzlaştım boş bakıyorum yani herşeye daha çok materyalist bi insan olmaya başladım çok yoruldum ya hiç bi insanla uğraşasım konuşasım bile yok 1 yıldır yalnızım zaten artık ömür boyu karşı cinsmi sevgili aşk falan umrumda olmayacak bu kararı aldım
Aşk hayatında hiç bi işim yolunda gitmedi bu yorgunluk nasıl geçer?
Cevapla