Mesela güzelleşiyor musunuz yoksa çirkinleşiyor musunuz? 🌺 
Ağlamak ki zekatıdır, tüm anlatamadıklarımızın.. -Cahit Zarifoğlu


Çok güzelleşiyorum zaten güzelim ela olan gözlerim yeşile çalıyor göz kapakları far sürmüş gibi pembeleşiyor dudaklarım elma gibi kırmızı oluyor. Of yazdıkca kendime aşık oldum JSBSJSJSKSJDKFKFN
Kimsenin beni görmesini dilemem o hâlde, çok ama çok üzücü olur bu benim için...
Görünüm? Hiç önemsemedim ki şu fani dünyada görüntüyü.
Merhamet, bir insanın üzerinde taşıdığı en müthiş vasıftır.. bırakın görsünler ağlamak güzeldir merhametinizi ve duygularınızın olduğunu gösterir
Haklısınız, merhamet ve kabullenebilmek en kıymetli erdemlerdendir. Ama sanırım yakışıp yakışmaması değil de, kendi içimde yenemiyorum o hâlde görülebilmeyi...
Her fıtrat farklı işte :)
Allah ağlatmasın.
Sizin sorunuza biraz önce cevap verdim mi ben acaba?
Hayır :)
Ben sadece sizi bir soruda görüp nick'iniz ilgimi çekince profilinizi dolaştık ve sorunuza geldim :)
Genelde pek yorum almaz benim sorularım :))
Çok pardon, yazı diliniz cevapladığım bir soruya tanıdık geldi de ondan merak ettim :)
Hayırlı geceler
Estağfurullah.
Bilmukabele, hayırlı geceler dilerim.
Ağlamaktan çekinmeyin 🥲
Gizlisi makbuldür :)
Bazen bir anlayışlı yüz de fena olmuyor :)
Ağlamayı anlayışla karşılayan birinden mi bahsediyorsunuz?
Ağlamaya anlayışlı size anlayışlı:)
Karmaşık oldu :)))
Anlayış kadar güzel bir şey var mıdır ki?
Bunca çekincelerimiz belki de anlayış görememektendir, kim bilir.
Çekinecek bir şey yok, eminim çevrenizde size merhametli ve anlayışlı insan çoktur..
Bakarsanız görürsünüz :)
Allah razı olsun.
Cümlemizden inşallah 🌺
Cevap
6Cevap
Kapkara gözlerim bildiğin yeşil gibi bişey oluyo suratım açılıyo bide gözümün içi tamamen kırmızı oluyo kirpiklerimde uzuyo mdkdkdkdmd ağlamam lazım
Kızarıyor yanaklarım pıtır pıtır oluyor gözlerim yeşil oluyor
Genelde ağladığımda daha güzel olduğumu söylüyorlar. Ayna gibi oluyormuş suratım.
oluyor burnum kızarıyor dudaklarım şişiyor göz rengim koyulaşıyor
Domates gibi kızartıyorum, gözlerim sisiyor gözüm kısılıyor çok çirkin oluyorum ağlatmayın beni 🥺😂
Sümüğüm akıyor gözlerim kızarıyor nasıl güzelleşebilirim ya 😂😂
Kızarıyorum dudaklarım şişiyo bazen gözlerim şişiyo kızarıyo
ağlarken çirkin ama ağladıktan sonra gözlerim parlıyor güzel
Güzelleşiyorum. Bu yüzden sık sık ağlarım
Ağlayinca kendimi bi baska beğeniyorum😄
gözlerim değişik oluyor
Aşırı bi güzellik geliyor
Gözlerim çok hoş oluyor 🤣
Gözlerim kıpkırmızı olur hep
bilmem ağlamadım ki hiç
Ağzım yamulmasa güzel olcam da neys
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar