Herkesle arana saygı eşliğinde mesafe koyacaksın, çok nazik olduğun birisi aptal sanıyor, çok fedakarlık yaptığın birisi bunu suistimal ediyor, çok iyi olduğun kişi kendini vazgeçilmez sanıyor. Hani bir yer vardır ateş ve su arası kadar her ikisine de uzak.. İşte o bölge güvenilir.
Sağlıklı şeylerin arasında da lezzetli olnları vardır, meselâ göl karpuzu, kavun, ceviz, sucuk, kiraz cinsellik, bunlar hep lezzetli şeyler, zararlı olan, fazla tüketilmeleri. Yasak olmayan çeyler çok eylencelidir ama cesaret ister, mesela ortada sıçan, yerden yüksek, köşe kapmaca, ebecilik bunlar çok eğlenceli ama, cesaret ister, büyümüş oldupu halde içindeki çocuğu öldürmemeyi gerektirir. Sevapların içeeisinde de çok zevkli şeyler var. Mesela kadınlar çok şanslı bu konuda, bebek emzirmek, helalin ile sevişmek, sabah akşam, be zaman istersen, pişmanlığıda yok hem, kaza püskürtmesi bile, 9 ay sonra mutkuluk verir. Soruya gelince, hayatta jiç bir değişmez yoktur, değişimden başka🙂
Mutfakta iş bitince sarı bez lavabonun önüne serilir Balığın üstüne helva yenir Bir insanı tanımak için yolculuk edilir Sırrını verme dostuna dostununda dostu vardır unutma😉noktaaaa
Kimseyi fazla ciddiye alma, biri senden vazgeçiyorsa hata senin değildir kendini suçlama seni hak etmeyecek kadar boş biridir (ki öyle de), insanlar yüzünden kendini üzme
Kurallar delinmek içindir Asla vazgeçme hiçbir şey imkansız değildir Değer verene değer ver Herkeste biraz kredi bırak işin düşünce lazım olur O hep aklında olsun orada kalsın🙊🤍🤍🌺
Her şeyin fazlası zarardır acının da fazlası tatlının da yemeğin , uyumanın süratin fazlası zarar , normali karardır. Aşırı sevgi sıkar vs. Her şeyi yap kararın da bırak huzur istiyorsan.
Güven yoksa ben yokum diyen özgürlük medeniyet nutukları atan. Bildigğn kadınlardan degilim tutumlu yum cimri erkek leri sevmem diyen kadın dan yuva olmaz net