Hiç dışlanan bir çocuk olmadım büyüdüm hep sahte kalabalıktan kaçtım insanlar bana geldikçe ben mesafemi korudum koronadan sonra yaptığımın ne kadar büyük bir yanlış olduğunu anladım şu an çalışmıyorum bütün gün evdeyim sayılır dışarı çıksam gezecek üç beş arkadaşım var onlar da müsait olmuyor cogunlukla üç yıllık ilişkim vardi ama onu da bitirme kararı aldım dün çünkü o da bana kendimi çok yalnız hissettiriyordu var mı yok mu belli değildi Instagramda geziyorum herkes bir yerlere gidiyor arkadaşı olmayanın sülalesi kalabalık her gün nişan düğün geziyorlar ben en son 2015 de nişana gitmiştim düğüne de 2019 sonunda hayatım o kadar sıkıcı ki
(Merak edersiniz diye söylüyorum güzel bir kızım eğlenceli, sohbet ederken insanlara zamanın nasıl geçtiğini hissettirmeyen biriyim arkadaş ortamında ultra zengin biri olmadığı sürece ezilen olmam aksine çevremdeki insanlar bana hayranlıkla bakıp iltifat ettiler hayatım boyunca ama artık kimse yok)
(Merak edersiniz diye söylüyorum güzel bir kızım eğlenceli, sohbet ederken insanlara zamanın nasıl geçtiğini hissettirmeyen biriyim arkadaş ortamında ultra zengin biri olmadığı sürece ezilen olmam aksine çevremdeki insanlar bana hayranlıkla bakıp iltifat ettiler hayatım boyunca ama artık kimse yok)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Ben de evde büyümüş biriyim ama eksiklik olarak görmüyorum. Hobilerim var onları yapıyorum. Dışarıdakilerin muhabbeti pek sarmıyor zaten :)
bence olay yalnizlkkta degil baska yerlerde
Nasıl
birisiyle konusuyorsun ya hic kendi dusuncelerine deger verildigi seninde fikrinin soruldugu ve kendini degerli hissettigin ani yasadin mi
Az önce birinin yanıtına cevap verecekken aklımdan bir cümle geçti kendi kendime dedim ki"tam bir yıl önce bu ay aldatildiginda ve sana söylediği yaşattığı şeylerden sonra bu kadar degersizlestin en önemlisi onu yeniden affettiginde" eğer başıma bu olay gelmeseydi ya da affetmeseydim ben şu an hâlâ kimseye ihtiyaç duymayan özgüveni yüksek o kızdım
ee kendini tekrardan degerli hissetirecek insanlarin yaninda olarak ise basliyabilirsin
Dün ayrıldım ondan yeni biri olur mu bilmiyorum ama berbat bir üç yıl yaşadım şiddetten, psikolojik şiddete, ailemi kaybetmekten arkadaşlarımı kaybetmeye kadar sayamadığım sayısız şey var karakolluk bile oldum mesela bundan sonrası için bir yanım saçının oksanmasina ihtiyacın var bu senin hakkın diyor bir yanım ya yine aynı şeyler olursa diyo (neden üç yıl dayandın dersen bekaretimi verdiğim için mecbur hissettiğim ve tehdit edildigim için)
ben sana sevgili ol demedimki basit bir arkadaş edin sadece bazen bir guzel mesaj bin tane gorerek yasadigin seyden guzeldir
Aldatilma olayından bahsettiğim için erkek arkadaş konusundan bahsediyorsun sandım ve sana yazdıktan sonra bir şey oldu benim şimdiye kadar iki sevgilim oldu ilk sevgilim her şeyiyle muhteşem bir insan ve ablama abisinin düğünü için beni de alıp gelmesini söylemiş bu bir işaret mi gitmeli miyim acaba diyorum kendime hâlâ seviyor beni
:D gairp düşücenlerdesin bence hayatında farklı öncelikler koy
biraz sosyalleşsen mesela?
Çalışmayı düşünüyorum ama bir buçuk yıldır çalışmıyorum özgüven eksikliği yaşıyorum bu yüzden başlamaya korkuyorum
ne okudun peki? meslek ne :)
Gel arkadaş olalım bende sevmem öyle sahte insanları
Ben gezmek istiyorum bir sürü kıyafetim var etiketleri üzerinde çantalarım ayakkabilarim ama giyecek hiç bir yerim yok saçımı makyajımi yapıp çarşıya çıkıyorum dolanıp eve dönüyorum
Ilerleyen zamanlarda sende bulursun arkadas bende ayni senin gibiyim hiç dışarı çıkımiyorum
burcun nedir
Koç Burcuyum
seninle iyi anlaşırım
Dışarı çık ve bağır