Çok yalnızım hep evdeyim bunu nasıl degistirebilirim?

Hiç dışlanan bir çocuk olmadım büyüdüm hep sahte kalabalıktan kaçtım insanlar bana geldikçe ben mesafemi korudum koronadan sonra yaptığımın ne kadar büyük bir yanlış olduğunu anladım şu an çalışmıyorum bütün gün evdeyim sayılır dışarı çıksam gezecek üç beş arkadaşım var onlar da müsait olmuyor cogunlukla üç yıllık ilişkim vardi ama onu da bitirme kararı aldım dün çünkü o da bana kendimi çok yalnız hissettiriyordu var mı yok mu belli değildi Instagramda geziyorum herkes bir yerlere gidiyor arkadaşı olmayanın sülalesi kalabalık her gün nişan düğün geziyorlar ben en son 2015 de nişana gitmiştim düğüne de 2019 sonunda hayatım o kadar sıkıcı ki
(Merak edersiniz diye söylüyorum güzel bir kızım eğlenceli, sohbet ederken insanlara zamanın nasıl geçtiğini hissettirmeyen biriyim arkadaş ortamında ultra zengin biri olmadığı sürece ezilen olmam aksine çevremdeki insanlar bana hayranlıkla bakıp iltifat ettiler hayatım boyunca ama artık kimse yok)
Çok yalnızım hep evdeyim bunu nasıl degistirebilirim?
Cevapla