Geçmiş zamana gidecek olsanız hangi zamana gidersiniz?
#atarlışekerpare
#atarlışekerpare
Geçmiş zamandansa geleceğe gitmeyi tercih ederim. Son 20 yılda teknoloji ve tıptaki gelişmelerle neler yapıldığını gördükten sonra bundan bir 100 sene sonra neler olacağını görmek epey keyifli olabilirdi.
Geçmişe gideceksek illaki ya taş devrine gitmek isterim ohh avlan ye dert yok tasa yok. Trafik yok gürültü yok :) Ya da Kurtuluş Sacaşı dönemine gitmek isterdim. En azından ülkem için savaşırdım.
Atatürk ün kurtuluş savaşı ile başlayıp cumhuriyet i kurana kadar ki zaman, Osmanlı dönemi kuruluştan yükseliş ve çöküşün kadar , tarihin dönüm noktaları olan her anı yaşamak isterdim
Bundan 15 yıl önceye gidebilirdim.
Hayatımın akışı ile ilgili değiştireceğim pek çok şey olurdu.
Fakat sonra o 15 yılı yaşarken iyi ki dediklerim heybeme dolacaksa yine..
Cevap
2Cevap
bazi seylerin hoc olmamasi gerektiği zamana giderdim
Malazgirt savaşının olduğu döneme giderdim, biraz kılıç çalardık :))
90 lar dönemine gitmeyi çok isterdim 🌼🥰
Doğmadığım zamanlara.
1800 yillara belkide dahada geriye
Dinozorları canlı kanlı görmek istiyorum 😂
İstanbul'un fethine
6 temmuz 2019
Osmanlı zamanları
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?