Görüşler için teşekkürler soruyuda beğenebilir misiniz?☺️☺️😄😄
Belli kişiler sizi anlamalı mı yoksa ben bana yeterim mi diyorsunuz?
Görüşler için teşekkürler soruyuda beğenebilir misiniz?☺️☺️😄😄

Merhaba,
İnsan tabi ki anlamaya, anlaşılmaya ihtiyaç duyuyor. Hayatında böyle insanlara her zaman ihtiyaç duyar insan. Fakat hayatımın büyük bölümün ben bana yeterim mantığı ile hareket ediyorum. Pek insanlara ihtiyaç duymuyorum. Tabi ki var hayatımda benim için önemli belli başlı kişiler. Onlarda bana yetiyor genel olarak. En önemlisi zaten insanın önce kendine yetebilmesi. Gerisi zaten bir şekilde halloluyor.
Şu zamana kadar kendimi anlatmak için çok çırpındım, ama artık kimseye kendimi anlatma gereği duymuyorum, zaten herkes kendi istediği gibi anlıyor, ya da başka yerinden algılıyor herşeyi, çokta umurumda değiller, tın tın tın diyorum şu saatten sonra, kaybolsunlar gözümün önünden başka bir şey istemiyorum gereksiz ve yapmacık olmuş zaten hepside, beni anlayan çok iyi anlıyor buda bana yetiyor.
Değer verdiğim insanlar anlasın ve bilsin isterim
Değer verdiğim insanlar anlasın isterim
😅😅😇
Cevap
37Cevap
Kendi kendime idare olan biriyim, maddi manevi ne varsa
İnsanların beni anlamasına gerek yok gadası. Zaten beni bilen tanıyan kişilerin anlaması yeterli olur.
İnsan her ne kadar kendine yetmeye çalışsa da, bazen belli bir noktadan sonra anlaşılmak da ister. Kendini ifade ettiğinde, sözlerinin yerini bulmasını ister. Hep kendi aklında dolaşmak, bir süre sonra anlamsızlaşır. Bir kişi bile olsa birinin anlaması yeter.
Yaşadığımız hayat boyunca birilerini hep kendimizi ispat etmek zorunda kalabiliyoruz evet Bu çok saçma bir şey Herkes kendi için yaşamalı bu dünyada ama bir insanın Kendinden başka dostu yoktur bunda her zaman için söylüyorum onun için ben kendime yeterim diyorum
Genel olarak kendime yetiyorum ama kendime yetemediğim belli konularda var.. Ayrıca sevdiğim, kıymet verdiğim insanlar tarafından anlaşılmak isterim..
Çok güçlü bir insan da olsak her konuda kendimize yetmemiz mümkün değil, nitekim yalnızlık Allah'a mahsustur
Anlasınlar veya anlamasınlar umrumda değil. Biri beni anlayacak mı diye bir beklentim yok açıkçası.
Yok sevdiğim kişiler beni anlasın isterim. Önem sırasına göre de bu azalır.
Zaten anlasınlar diye bunca çileyi çekmedik mi efendim... Valla bu saatten sonra yanlışda anlasalar umurum dışı..
Kimsenin beni anlamasını beklemiyorum. Anlayamaz da zaten..
Bu yüzden ben bana yeterim de artarım bile💅👑
Kendime illaki yeterim fakat anlaşılmak güzel birşeydir. Ne kadar kendime yetebilen biride olsam tek kalmayı sevmiyorum
Ben bana yeterim kimse benim duygumu anlayacak kapasitede değil malesef ama ilerde eşim felan olursa beni anlamalı
Kişi kendine yetebilmeli en başta ama zaman zaman karşısına anlayabilecek birileri çıksın istiyor.
Beni bu zamana kadar kimse anlamadı o yüzden ben kendime yeterim :)
Kimse yorulmasın bni anlamak için, çünkü ne kadar anlatsam da benim demek istediğim anlaşılmıyor..
Belli kişiler beni anlasa çok çok güzel olur ama olmazsada ben bana yeterim
Ben bana fazlasıyla yetiyorum, bir deliyi daha çekemem
Yani anlarlarsa yakınımda olurlar🤗
Anlamıyorlarsada zaten benn cok güzel giderim💃💃😂😂
Kendimden başka birinden medet ummayı sevmiyorum. İnsan kendi kendine yetebilmeyi öğrenmeli.
Beni olduğum gibi kabul eden dostum olsun gerisi fasa fiso
Beni anlayacak yanımda olan tam anlamıyla güvenebileceğim dosta ihtiyacım var
Belli kişiler beni anlamalı..
Eğer anlamazlarsa ben bana yetecek güçteyim.
Birileri anlasa güzel olur ama anlamazlarsa kendi kendime yeterim
Başkalarının beni anlayıp anlamaması beni ilgilendirmiyor. Kendim yeterim.
Bence asla ama asla, insanların beni anlamasını isterim
Ben bana yeterim kimse kimseyi yeterince anlayamaz anlamış gibi yapar
Belli kişiler ilgilenmiyorum hatta kişilerle ilgilenmiyorum
Yanında anlayan ya da anlıyormuş gibi yapanlar lazım.
Herhangi bir kimsenin beni anlamamasını tuhaf karşılamıyorum, beni anlayabilecek kişi 1938 yılında bu dünyadan gitti
anlamali. her insan illaki bir yerden sonra anlasilmak ister , kendine yetemeyecegi durumlar olabilir
zaten hiçkimse olmadı her dostum sattı aga ben bana yeterim ve yalnız mutluyum zaten kızlarla konuşamıyorum doğru düzgün orası ayrı konu..
Beni herkes anlamalı, bir kişi bile anlamadıysa sanki kimse anlamamış hissederim
Anlarlar ise hoşuma gider ama ben bana her zaman yettim hâlâ da yeterim
Beni anlayan zatan ynaimdadir daima bakışlarım duygularımdan söylemesem de anlar
Anlasın desem de anlamıyorlar zaten.🐈
Bi kaç kişi anlamalı ya
Kendi kendime yetiyorum kimseye ihtiyacım yok
Değer verdiğim kişiler beni anlasa yeterli ya
Ben herkese yeterim diyorum
Ben bana yeterim
hiçbir şey demiyorum dediğimde bile anlamı yok
Belli kişiler anlasın beni yaa
Ben anlarım ikimizin yerine diyorum
Dünya tek çekilmiyor dostum.
Ben bana yeter de artarim
Bazı kişiler beni sevmeli
sevdiğim kişilerin anlamasını isterdim
yanındakı ınsan anlamalı gerısı cok onemlı degıl .
Ailem anlasın yeter
İnsanoğlu sosyal bir varlıktır….
Anlamaları için illa ipuçları veririm
Sadece belli kişiler anlamalı
Uzak dursunlar yeter ben kendime yeterim
Ben tek siz hepiniz modundayim:)
Kimsenin anlamasına ihtiyacım yok
Anlasınlar bir zahmet
Herkes anlasın isterim
herkesin anlayan birilerine ihtiyacı var 😊
Sıfır beklenti sonsuz mutluluk
Yeterim
bazıları anlamalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?