Belli kişiler sizi anlamalı mı yoksa ben bana yeterim mi diyorsunuz?


Duygu değişimlerinde üzüntüde ya da mutlulukta insanların sizi anlamasını mı beklersiniz yoksa kendi kendine yeterim diyebiliyor musunuz?
Belli kişiler sizi anlamalı mı yoksa ben bana yeterim mi diyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Belli kişiler sizi anlamalı mı yoksa ben bana yeterim mi diyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Kimse kimseyi anlamak zorunda değil bu kişinin kendi tercihi bende bana yeterim ama öylesi buruk olur bazen bazı kişilerin anlamasını bekliyorum ister istemez…

Görüşler için teşekkürler soruyuda beğenebilir misiniz?☺️☺️😄😄
Belli kişiler sizi anlamalı mı yoksa ben bana yeterim mi diyorsunuz?
Cevapla