Bence iyi insan öncelikle karşısındakini düşünen, anlayışlı özverili, sevgi dolu , yardımsever olmalıdır.
Çıkarcı ve bencil olan insanlar ne kadar kazandıklarını düşünselerde hayatta neler kaybettiklerini farkına vardıklarında üzgün oldukları kaçınılmaz bir gerçektir...✔