Bir yıl var hafızamdan silsem ya da onlar hiç yaşanmamış olsa veya geriye gidilse çok şey değişirdi ama birde şu var yaşanmasaydı bugünkü ben olur muydu🤷♀️
Hiç bir anımı silmek istemem evet çok zor ağır ve acı şeyler yaşadım heleki son 2 sene içinde ama bunları yasamasaydım bu kadar güçlü ve ne istediğini bilen olurmuydum bilmiyorum çok şey öğretti yaşadıklarım bu yüzden silinsin istemem.
Kişilik & Karakter konusunda 11,8b cevap paylaştı.
Geçen sene yaşadığım bir olayı ve sonrasında yaşadıklarımı silmek isterdim. 5 ay aynı acıyı yaşadım, 5 ay boyunca ağladım. Çok şükür geçti ama... Ama işte 😔
İyilerden çok kötü anılarıma ihtiyacım var benim, onlar olmadan güçsüz kalırım. Beni ayakta tutan, hırslı bir şekilde yoluma devam etmemi sağlayan şeyler onlar. Herkesin ateşi başka yanar, benimki mavi alev.
Sildirmezdim anılarımla güçlüyüm sildireyim de beni millet salak yerine koysun özellikle bana kötülük etmişler… asla anılarım beni güçlü kılacak şeyler onlardan vazgeçemem sjsjsjjs
Aslında bir değilde hafızamdan silmek istediğim iki anım var onları sildirsem hayatta dört elle sarılıcam ama bu anilarim gölgem gibi nereye gitsem acısıda benimle geliyor.
Valla aklıma gelmedi yani aslında kötü bişimde yok pek.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Kan bağım olmayan kadınlarla ilgili bütün anılarım özünde güce tapan ilkesiz mahlukların lincine maruz kalmamdan ibaret oldukları için hepsini bir anı saydırıp tümünü sildirmek isterdim.
Onu ilk gördüğüm pikniğe gittiğimiz günü sildirirdim böylece onu hiç görmemiş ve 2 yıldan aşkın bi süre hatta halada devam eden acıyı çekmemiş olurdum..