
#Wlesya🌸

Merhaba,
Kendini olabildiğince geliştir. Kimse kulak asma. İnsanlar sürekli bir şeyler söyleyip seni geri çekmeye çalışacaktır. Sadece az ve öz arkadaşlar edin. Fazla kalabalıktan uzak dur. Negatif insanları çevrende barındırma.
Kendini sev, kendini say ve özen göster. Unutma senden başka bir tane daha yok. Kimseyi memnun etmek zorunda değilsin. Hayatı kaçırma. Hayallerinin peşinden koş ve asla pes etme. Benim tavsiyelerim bu kadar.
Bu sitede yönetici olarak seni görmeyi isterim güzelim. Çünkü sen burada çok emek veriyorsun
Umarım sen gibi hakedene hakkını verir bu site.
Tavsiyem ise:Hedeflerinde ilerlrmeye devam etmendir. Mutluluj ve başarılar dilerim canım
Bütün paranı bana ver ben biriktireyim senin adına sen çarçur edersin
Yav beni övme bana para ver 😀
Yok ben para verdiğin sürece kaçmam😀
Hiçbir zaman beklentiye girme beklentiler her zaman üzer 🙂
Bir tavsiye daha hayatta negatif olan şeyleri bir kenara bırak pozitif olanlara odaklanki hayattan yaşamaktan keyif alasın ve mutlu olabilesin 🥰
Hayırlı günler diliyorum sana 💙❤
Cevap
36Cevap
Eflatun üstadın 30 lu yaşlarıma klavuzluk ettiği şu sözleri yazayım, ben uygulamaya çalıştım umarım sende de başarılı olur.
- Kimseye kendinizi "sevdirmeye" kalkmayın! Yapılması gereken tek şey, sadece kendinizi "sevilmeye" bırakmaktır...
- Önemli olan; hayatta "en çok şeye sahip olmak" değil, "en az şeye ihtiyaç duymaktır...
Sokaktaki bir kedinin ya da imkanın varsa köpeğim hayatını kurtarıp onu sahiplen ☺️ Eğer imkanın yoksa da her gün olur haftada bir olur ayda bir bile olur sokağa mama bırak 💞🦋
Ay çok güzel o zaman 🍓🍓 rica ederiim 💞
Çiçeğim hayat seni incitebilir. Hatta belki de defalarca incitmiştir bile. Ama sen her o incinmenin ardından daha güzel çiçekler açmayı başar olur mu?
Insan evlâtlarına güvenme derdim de sen oraları aşmışsındır zaten ben daha yolun başındayım sen bana ver fnmekfnc
Ah onu bi yapabilsem xkenkdnekjck tişkürs
Valla 18 yaşımla olgun birisine ne tavsiye verebilirim ki
Sanırım
Mantık ve gerçeklik sana acı verebilir ama asla seni duyguların gibi yarı yolda bırakmazlar
Tavsiye isteyen her insana soyledigim cumleyi sana da soyleyeyim.
"Biz kim kopegiz ki senin hayatina yon verelim, hayat senin hayatin, secimlerini kendin yap."
En sevmedigim sey 🙄
1- Her zaman mantıklı düşün ve ona göre hareket et.
2-Aklını kullan. Başkalarına göre hareket etme
Kimse için istediklerini erteleme, hayat çok kısa ve bir gün herkes seni unutacak. Canın ne istiyorsa onu yap, gül, eğlen, gez , toz...
Hep kendin ol ve ne olursa olsun seni geren yoran enerjini düşüren şeylere hayır demeyi reddetmeyi bil^^
Hayatta hiç bir şeyi fazla kafana takma, duygusal bir yapın var sanki.. Bu, sana zarar verir..
Kendin Ol Derdim Başkası Gibi değil Hayatını Çizip Yöneten Sensin Kalemi Eline Alıp Liste Yap Ekle Yapmak İstediklerini Küçük Şeyler Mutlu Olmayı
Abla, asıl senin bize tavsiyeler vermen gerek😌 yaşanmışlıkların vardır..
Bu hayatı fazla ciddiye alma nasıl olsa içinden canlı çıkamayacaksın.
Odaklanmaya çalış.
Ne istediğini bil ve odaklan.
Kendinden taviz verme kimseye.
Not:Güzel soru, tebrik ederim. :))
İstediğinizi yapın, dünyaya bir kere geliyoruz sonuçta.
Hayallerin varsa gerçekleşmesi için bekleme. Git ve o hayali gerçekleştir.
Öncelikle Saygılar , İyi geceler kimseye haddinden fazla değer verme. Herkez ederi kadar.
Sakın kimsenin kusuruyla dalga geçme çünkü ileride senin de kusurlarınla dalga geçerler büyüklerine saygılı küçüklerine sevgili davran yaşlıya yoksula hastaya yardım et sadakayı bol bol ver çünkü sadaka belayı def eder.
Burdaki tavsiyeleri pek önemseme çünkü ben hiç birini hayatına uyguşayamayacaksın, benim ki dışıda...
Sana verilen tavsiyelere asla uyma derdim :D
İnsanların tavsiyelerini oku ama kendi bildiğinden şaşma
Kimse için değişme ki doğru insan için kendin kalabilesin 🍃
Benimle şarap içmeni tavsiye ederdim. Trollemiyorum, yürümüyorum da. Ciddiyim sadece :D
Hayat kişiye özeldir, tavsiyelerden ziyade tecrübeler önemlidir. 🙂
Hayatını kendin istediğin şekilde yaşa kimseye memnun edemezsin.
Seni sonsuzadek destekleyecek, hep yanında olacak birisi varsa, o da sensin, bunu unutma.
Kimseye haddinden fazla deger verme yoksa uzulen sen olursun
hiç evlenme gençliği doya doya yaşa veherşeyi öğren birşeyden geri kqalma bir meslekte eddin
hayattın bir imtahandan ibaret olduğunu unutma derdim
Asla umutsuz kalma hayatta her zaman umut ve bir çare vardır ve hep her ihtimalin en iyisini düşün
Ve hep çok şanslı olduğunu düşün öyle olursun :)
Gez toz hayatını yaşa kimseyi kafana takma kendinden 3-4 yaş büyük ya da 10 yaş küçük sevgili yap
Dogayı ve hayvanları koşulsuz, ınsanları secerek sev
Aşk işlerinden uzak dur
Sakın makamına gücüne kazancına bakma ahlakına bak ki sonra haberlerde kadına şiddet görüntülerini izlemeyelim 😁
Sakın kimseye güvenme.
Hayatı önemseme değmiyor
Yani durduk yere de tavsiye verilmez ki
Hiç kimsenin tavsiyesini dinleme
hiç kimse için canını sıkma göz yaşı dökme herşeyi gönlünce yaşa çünkü o zamanlar geri gelmeyecek
Allah sana akıl fikir versin derim :)
Kimseye tavsiye verme sonunda üzülen sen olurmus
Namaz kıl
Herkesten çok kendin için yaşa derim
önce kendni düşün bu hayatta
Akıllı ol
Erkeklere güvenme
Seni tanımadan sana nasıl bir tavsiye verebilirim.
Matematik dersi önemli...
Mantığınla düşün hayatında karar verirken
Mutlu olmak için kendine iyi davran
Soguk su icme
İnsanları umursama kendin ol yeter
İçindrn gelen ne varsa yap
Evden cikma😅😅
Sağlıklı beslen
Geceleri oturma
Hayat kısa...
Anı yaşa
Her duyduğuna inanma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?