32 yaşındaki bir erkeğin çekingen utangaç içine kapanık asosyal olması normal mi?

32 yaşındayım hâlâ utangaç çekingen içime kapanık asosyal sessiz özgüvensiz biriyim çocukluğumdan belli aynıyım bu yaşıma kadar hiç açılamadım kendimi aşamadım hep kapanık kaldım ergenliğim gençliğim hep böyle geçti artık umudum kalmadı zaten hayatı kaçırdım hayata geç kaldım
32 yaşındaki bir erkeğin çekingen utangaç içine kapanık asosyal olması normal mi?
Cevapla