Neden değer verdiklerimizin kırgınlıkları daha zor geçiyor?

Neden değer verdiklerimizin kırgınlıkları daha zor geçiyor?
Güveni derdimizi anlattığımız insanlar o acıdan tekrar yaralamaz mı bizi?
Yaraladı.
Tanımadığımız hiç kimse bize zarar veremez ve bizi üzemez.
Üzse de hiçbiri tanıdığımız insanların bizi üzüp yaraladığı kadar acıtmaz.
Hani tanımadığın bir insan seni üzer konuyu anında kapatırsın ama güvendiğin insan seni üzdüğü zaman onun acısı günlerce geçmez.

Neden değer verdiklerimizin kırgınlıkları daha zor geçiyor?
Cevapla