Ayşe isminde bir kız Ali isminde bir gence aşık. Birbirlerini çok seviyorlar fakat babası bu ilişkiye karşı ve kızı Ayşe'yi Ahmet adında bir başkasıyla evlendirmek istiyor.
Sonrasında Ayşe'nin babası kızını zorla Ahmet'le evlendiriyor. Ayşe, evlendiği günün gecesi daha gerdeğe girmeden evden bir yolunu bularak Ali'ye kaçıyor. Ayşe Ali'nin evine gitmek için yola koyuluyor fakat gideceği yolda bir dere bulunuyor. Ayşe'nin, Ali'nin yanına gidebilmek için bu dereden karşıdan karşıya geçmesi gerekiyor. Derenin kenarına gidiyor ve orada bir kayıkçı görüyor. Ayşe kayıkçının yanına giderek karşıya geçmesi gerektiğini söylüyor. Kayıkçı insanları bu dereden karşıdan karşıya geçirerek geçiniyormuş. Bu yüzden karşıya geçirebilmesi için birşeyler vermesi gerektiğini söylemiş Ayşe'ye. Ayşe'de üzerinde verebileceği hiçbirşey olmadığı için üzerindeki elbiselerden birşeyler vermiş kayıkçıya.
Neyse kayıkçı Ayşe'yi dereden karşıya geçirmiş ve Ayşe Ali'nin evinin kapısına gelmiş. Çalmış kapıyı ve Ali kapıyı açmış. Ali, Ayşe'nin bu üstü başı dağınık halini görünce demiş; "Ne bu hal, köyden bu şekilde geçtin, herkes seni böyle gördü, defol, seni bu şekilde kabul etmem". Ayşe de yapacak birşey olmadığı için tekrar geri dönmüş babasının zorla evlendirdiği Ahmet'in yanına. Ahmet'e durumu izah etmiş. Ahmet'te, Ali istemedi diye bana geldin diyerek Ayşe'yi kovmuş.
Ayşe ne yapacağım diye düşünürken demiş gideyim Muhtarın yanına, anlatayım derdimi kim haklı kim haksız söylesin. Muhtar da Vallahi Ayse'de haklı Ali'de haklı Ahmet'te haklı Kayıkçı'da haklı demiş.
Soru şu;
Ali , ayşe , ahmet , kayıkçı ve muhtar. bunlar arasında n haklıdan en haksıza doğru bir sıralama yapar mısınız?
Sonrasında Ayşe'nin babası kızını zorla Ahmet'le evlendiriyor. Ayşe, evlendiği günün gecesi daha gerdeğe girmeden evden bir yolunu bularak Ali'ye kaçıyor. Ayşe Ali'nin evine gitmek için yola koyuluyor fakat gideceği yolda bir dere bulunuyor. Ayşe'nin, Ali'nin yanına gidebilmek için bu dereden karşıdan karşıya geçmesi gerekiyor. Derenin kenarına gidiyor ve orada bir kayıkçı görüyor. Ayşe kayıkçının yanına giderek karşıya geçmesi gerektiğini söylüyor. Kayıkçı insanları bu dereden karşıdan karşıya geçirerek geçiniyormuş. Bu yüzden karşıya geçirebilmesi için birşeyler vermesi gerektiğini söylemiş Ayşe'ye. Ayşe'de üzerinde verebileceği hiçbirşey olmadığı için üzerindeki elbiselerden birşeyler vermiş kayıkçıya.
Neyse kayıkçı Ayşe'yi dereden karşıya geçirmiş ve Ayşe Ali'nin evinin kapısına gelmiş. Çalmış kapıyı ve Ali kapıyı açmış. Ali, Ayşe'nin bu üstü başı dağınık halini görünce demiş; "Ne bu hal, köyden bu şekilde geçtin, herkes seni böyle gördü, defol, seni bu şekilde kabul etmem". Ayşe de yapacak birşey olmadığı için tekrar geri dönmüş babasının zorla evlendirdiği Ahmet'in yanına. Ahmet'e durumu izah etmiş. Ahmet'te, Ali istemedi diye bana geldin diyerek Ayşe'yi kovmuş.
Ayşe ne yapacağım diye düşünürken demiş gideyim Muhtarın yanına, anlatayım derdimi kim haklı kim haksız söylesin. Muhtar da Vallahi Ayse'de haklı Ali'de haklı Ahmet'te haklı Kayıkçı'da haklı demiş.
Soru şu;
Ali , ayşe , ahmet , kayıkçı ve muhtar. bunlar arasında n haklıdan en haksıza doğru bir sıralama yapar mısınız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar