Nasıl cesur biri olabilirim, eskiden böyle değildim. Gayet cesurdum, nasıl eskisi gibi olabilirim?

Çocukken böyle değildim.. abimi düelloya davet eder dövmeye çalışırdım :d dayak yerdim ama her seferinde dövmeye çalışırdım... Öyle yani okulda da herkesi dövüyordum zaten, abilerimi ve ablamı da döverdim hep.. Ama şimdi öyle değil, kimseyi dövemiyorum. Fiziki güçten dolayı değil, bilmiyorum korkak biri oldum işte. arabaya binmekten bile korkuyorum hsgshd geçen kâbus gördüm arabadaydım ve araba geri geri gidiyordu benim de ödüm kopuyordu ve hiçbir şey yapamıyordum. Basit şeylerden bile korkuyorum ya var bi mallık bende, bir gece hiç dini inancım olmamasına rağmen aklıma cin falan geldi ödüm koptu sjdjd.. eskiden böyle değildim ben.. Arabaya binmekten nefret ediyorum son 5-6 aydır. Sürekli yoldan geçen bi köpeğe çarpacakmışız gibi hissediyorum en sonunda gözlerimi kapatıyorum kdjssa. Aslında abimin arabası biraz dandikti ve o ölecek diye endişeleniyordum belki de bu yüzden başlamıştır bu araba korkusu yani.. Bi keresinde geriye kaymıştı abimin arabası biraz. o zaman da baya korkmuştum umarım kısa sürede sağlam bi araba alır.. Valla yani, niye bu kadar korkak oldum bilmiyorum ve bunu nasıl geçirebilirim? Nasıl cesur biri olabilirim?
Güncellemeler
+1 yıl
Bir de eskiden film izlerken dayak atma ya da bıçaklama kan man şeylerini gayet normal izlerdim.. şimdi filmde biri başka birini sadece dövse bile çok kötü oluyorum hemen gözlerimi kapatıyorum dskjskdja bıçaklama falan şey olursa zaten hiç bakamıyorum... o sesleri duymamak için ya sesi kısıyorum ya da kulağımı kapatıyorum sjdhsdja
Nasıl cesur biri olabilirim, eskiden böyle değildim. Gayet cesurdum, nasıl eskisi gibi olabilirim?
Cevapla