Dış görünüşümü beğenmiyorum kendime hiçbir şeyi yakıştıramıyorum iyi mi yapıyorum?

Kendime hiçbir şeyi yakıştıramıyorum yeni kıyafetler almıyorum restorantlara cafelere gitmeye utanıyorum 23 yaşındayım hiç flörtüm bile olmadı bir kızla konuşmadım kendime yakıştıramıyorum normal mi 23 yaşındayım
Dış görünüşümü beğenmiyorum kendime hiçbir şeyi yakıştıramıyorum iyi mi yapıyorum?
Cevapla