Aşırı zor biriyim, sen olsan böyle biriyle arkadaş ya da sevgili olur muydun?

İstemeden de olsa bazen illallah ettiriyorum herkese. Çünkü yalnız olma kaygım yok. Zaten yaşanmışlıklardan dolayı insan türüne güvenim kalmadı. Herkese şüpheyle yaklaşıyorum. İnsanlarla çok zor samimi oluyorum. Sen olsan bu gibi birini çeker miydin?
Aşırı zor biriyim, sen olsan böyle biriyle arkadaş ya da sevgili olur muydun?
Cevapla