Benimle aynı düşüncede olan insan aradığım için yalnızım, bu arayışa son mu vermeliyim?

Bahsettiğim şey çevre kalabalıklığı değil. Ne yaparsam yapayım yalniz hissediyorum. Sohbetlerde ya ego var ya da önemsizlik. Anlaşılma arzusunda kaybolmuş bir zihin ile anlamayan insanlara savaş açmış haldeyim. Birinin hayatında önemli olmak, inandığım yolda benle aynı düşüncede ilerlemek isteyen bir insan arıyorum. Bulamıyorum... Ailem benimle görünüyor ama düşünce kısmına girdiğimizde hepimiz cok farklıyız. Ayni seyleri düşünmek ve aynı düşüncede olmak bir insanla bu kadar zor mu? Yalnızlık kaderimiz mi? Arayışa son mu vermeliyim? Çevrenizde tamamen ayni fikirde olduğunuz kisiler var mi? Tamamen ayniyim dediginiz kisiler? Merak ettim. Cevaplarsaniz sevinirim. Sevgiler...
Benimle aynı düşüncede olan insan aradığım için yalnızım, bu arayışa son mu vermeliyim?
Cevapla