Hiç biri bende yok. Ruh sağlığımın iyi olduğuna eminim.
Bir toplumun ne kadar gelişmiş olduğunu merak ediyorsanız erkeklerin kadınlara, kadınların ise birbirlerine olan tutumlarına bakın. Kendini yaratılmışların en şereflisi, tek akıllısı olarak gören bir canlının, sizce de hayvanlardan farklı ve üstün davranması gerekmiyor mu? Nefsî tüm zayıflıkları, hayvanî güdüleri dizginlemek için verildiyse bu akıl, peki ama neden bir hayvan kadar ilkel davranmakta ısrar ediyoruz? Ne tuhaf.. İnsanlara baktıkça çocukken gözlemlediğim tavuklar geliyor aklıma.. Horozun sürekli gözünün diğer bir tavukta olması ve tavukların birbirlerini fırsat buldukça, gücü yettiğince gagalamaları.. 😏
bir hevesle okudum ama hayal kırıklığına uğradım. Bol giyindiğim söylenemez. telefonumda western film müzikleri var. zil sesim Tuko'nun mezarlıkta koştuğu sahne bir tek bu uyuyor, depresif müzikleri seviyorum ama diğer müzikleri de severim. buz dolabına yoğurt kalmış mı diye bakarım. üşengeçlik var biraz. yok maalesef gecenin saat üçündü uykum kaçıyor. günde toplasan beş saat ancak uyuyorum.
Ruh hastasından ziyade ben psikopat insanları uzunca bir süre araştırdım. Psikopatlar, ruh hastalarının zihinsel olarak biraz daha sağlıklı olanları bana göre ama psikopat bireyler zeki ve çok iyi yalancı olurlar. Hikâye uydurarak olmayan kahramanlıklarını veya üzüntülerini karşı tarafa aktararak çok iyi bir şekilde etkileyebilirler. Soğukkanlı ve de ani kararlar alırlar. Ruh hastalarıyla biraz benzer ama ruh hastaları pek sağlıklı düşünemiyor. Ben gayet sağlıklı olduğumu düşünüyorum.
:D :D Yok kornaya bastığı için arabasıyla birlikte içindekileri yakmaya çalışan kişi, bardan sarhoş çıkan kadını omzuna alıp 4 gün mahalle mahalle gezidren vs vs. :D
@smurfLifee Onlar psikopat sayılmıyor işte. Aslında psikopat insanların karakteristik özellikleri belli. Zeki olmaları, ani kararlar vermeleri, macera sevmeleri, yalancı olmaları, öz güveni yüksek vs. vs. Zaten bu karaktere sahip insanlar o senin bahsettiğin şeyleri yapabilir de yapmayabilir de. Yapması kesin olarak psikopat olduğunu göstermez.
bu kadar iyi resim çizsem resam olurum len mg 😎👍 aga laubalilik istemem lan bu listedekinler her insanlarda olan şeyler kıçınızdan element uydurmayın la 👍
bol giyinmek evet, teelfonum hep sessiz evet, depresif müzikler asla, siyah bayılırım, buadolabını açıp boş bakmak evet, asla üşenmem, uyku ile aram yok. Sanırım %50 ruh hastası psikopat bir manyağım :D
Evde ve dışarıda, telefonum titreşimi açık sessizde olur. (Sadece iş yerinde sesi açıyorum) En kötüsü de, aşksızlık krizinden arabamla aşırı hız yapıyorum. Uzun yolda her an lüKS araba tokatlayabilirim.
Aşırı ve sürek uyku isteğim yok çok uyuşuk da değilim ama bazen hiçbir şey yapmak istemiyorum, tabii bu çok sık olmuyor. Geri kalanlar için evet öyleyim
Sana bişey diyim mi 😊 Hepimiz ruh hastasıyız bu teze dayanarak.. Koyver gitsin ya ne çıkar ruhumuz biraz bozulsa, kanımız bozuk olmadığı sürece sorun yok 🤘 Keyifli geceler..🍷
Telefonu sessizde kullanmak her zaman yaptığım şeydir Siyah rengini seviyorum bunun ruh hastalığı olduğunu sanmıyorum Yani hep siyah giyinmeyi severim tabii bu abartı oluyor Üşenmek eh Sürekli uyku çok Moral bozulursa uykuya geçiyorum