Görüşler için teşkirler😂
Keşke şu an zamanı geri alabilsem dediğiniz bir an yaşadınız mı?
Görüşler için teşkirler😂

Pişmanlık olarak değil, pişmanlık yaşamadım zaten hiç ama mutlu olduğum bir zamanda tekrar vakit geçirmek isterdim, en azından uzaktan bir göz olarak izlemesi güzel olurdu :)
Hata değildi, ama 2019 Şubat ayına dönmek isterdim ☺️☺️☺️Çok hoş bir kadın ile tanıştım ama şehire üç günlüğüne gelmişti, daha sonra görüşemedik ama yaşananlar tatlı bir anı olarak kaldı
Evet 5 yaşıma döneyim dahada büyümeyim 😂
Çok kez yaşadım
Cevap
53Cevap
Ben acısıyla tatlısıyla yaşanılan her anın bir güzel yanı olduğunu düşünüyorum gadası.
Evet, çok güzel olan ve hafızamdan hiçbir zaman silinmeyecek bir anım var. Çok isterdim o ana tekrar dönebilmek..
Hayır yaşamadım biten giden bitmiştir benim için önüme bakarım böyle bir özlem çekmiyorum.
2018 Mayıs ayından 2017 Nisan ayına kadar olan süreci.
Geçmiş geçmiştir yaşanmış olması gerekiyordu yaşandı bitti ve bu güzel anlardada böyle kötü anlardada
Sağ olsalardı eski büyük ailem ile bahçedeki o büyük masadaki güzel anları yaşamak isterdim
İlk kez makyaj yaptığımda veya okula ilk kez feminen kıyafetlerle gittiğim zaman. Offff o kadar utanmış o kadar kötü hissetmiştim ki 🤦♀️
Bazı hatalarım için diyorum bunu. O ana geri dönsem de, bir daha yapmamak üzere o hataları telafi edebilsem.
Kariyerimin başına dönüp bazı tercihlerimi ve zamanlamaları değiştirebilmeyi çok isterdim. Büyük farklar yaratabilirdi.
Pişmanlık değilde bir seyahatin hiç bitmesini istemedim o an sonsuza kadar sürsün istedim ama oda bitmişti maalesef🙏🙄
Rica ederim 🙄🙏
Yaptığım hatalardan ders alarak kendimi geliştirdim keşke şimdiki aklımla 20-25 li yaşlara geri dönebilsem
16 sene öncesine gidip anneme sarilsaydim dolu dolu diyordum
Üniversite 3. Sınıf derslerime daha çok çalışırdım okulum uzamazdı.
Var evet 1 sene öncesini dönmek isterdim sebebi bende kalsın 🙂
Yaptıklarım için pişman değilim aklım hâlâ yapmadıklarım da.☺️☺️
O kadar çok yaşadım ki. Ama şu an zamanı geri alabilmeyi o kadar isterdim ki
Evet Yaşadım Keşke Dedim Zamanı Geri Alabilsemde Rahmetli Babamın Yaşadığını Görsem
çokça zaman hayatımı control + z yapmak istediğim zamanlar oldu
Hatam değilde zamanı geriye almayı yeniden genç olmayı 20 Li yaşları çok isterdim
Evet. 5 10 yıl geriye gidip Bitcoin alıp zengin olurdum. 🤑
14 sene önce eylül ayında. Lise 2 ye gidiyordum ve onu gördüm.
2020 mayısını geri istiyorum aslında o kadar mutlu değildim ama istiyorum
22 yaşıma geri dönüp hayvanlar gibi ders çalışıp it kopukla muhatap olmazdım. Hayatım gerçekten TAM olarak istediğim gibi olabilirdi, şimdi sürünüyorum
Ben gündeliğe gidiyorum, bu saatten sonra okul da bitiremem. Bitti hayat
İstemiyorum süpriz müpriz. Kaynımdan ev kalsa nolucak bu saatten sonra
Hmm yaptığım bir yatırımdan erken çekilme kararı aldım keşke bunu yapmasaydım torunumun torunu bile mutlu olurdu.
Evet keşke gençliğimi baştan yaşayabilsem çünkü gençliğimi hiç yaşayamadım herşey içimde kaldı
Şu an düşündüm ama hatırlayamadım genelde planlı ve düzenli yaşarım Bu sayede hata oranını minimize edebiliyorum
Olmaz olur mu bence herkesin vardır ama hata da yapmak gerekiyor bazen yoksa gerekli olgunluğa erişemiyoruz.
İlk öpücüğümü ona vermemek için o zamanı geri alıp kendimi durdurmak isterdim
Eski yaşadığım cinsellikleri özledim. Şu anda sadece yan yana uyuyoruz.
evet 2018 de bu anı yaşadım ve halende diyorum keşke 2017 dönebilsem ve o zaman o yanlışta geri döne bilsem
Avrupadan geri geldigim gune geri gitsem o gun kararimi degistirip Avrupada kalirdim
Yaşadım
Hayatta çok pişmanlıklarım oldu hangisini desem.
Doğduğum zaman keşke doğmasaydım
Yaşadım maalesef 2018 2019 yılında var..
Hayır yok, iyi böyle
1996 yilina donmek isterdim
elimden gelse ileri alır bu filmi bitiririm
Hayır, geri almak istedigim bir olay yok.
Dün geç yattım. Pişmanım
2010 yılı eylül ayında bir an
doğmadan önceye çekiliyorsa tercih ederdim
yıl 2002 sanırım
dolar 1.15
Defalarca, ama alınamıyor
Keşke askerlik zamanı geri dönsen
Keşke çirkin olmasaydım, zamanı geri alabilseydim
Var var 7 ay oncesine alalim bi
Keşke ablamla ilişkiye girmeseydim
Aa
Off hamile kalmış
Evet yaşadım o yılı hiç unutamam.
hayır
Çok yaşadım
Yok yaşamadım
Evet
Evet
Bir çok defa
var cok hemde
Yaşadım en çok utandığım anlarda oluyor genellikle
Evet yaşadım.
Her gün yaşıyorum
evet yaşadım
1 ay oncesi felan sevdigim kiza hemen acilmisdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?