Neden insan gibi muhabbet eden insan sayısı çok az?

Yazan erkeklere insan gibi cevap veriyoruz. Sonra çok alakasız bir yerden konuyu cinselliğe bağlamaya çalışıyor veya ahlaksızca bir şeyler yazıyor. Zaten bundan sonra kimseye yazmıyorum ama niye böyle yapıyorsunuz? Sonra mesajlara dönmeyince egoist ilan ediliyoruz.
Neden insan gibi muhabbet eden insan sayısı çok az?
Cevapla