Bu konu cok tartisilir... her aile de bir degil sonucta... ama bir sure sonra tartismalar gibi sorunlar cikmasi buyuk ihtimal en dogru kendi hayatini kurmak kimseye mecbur kimseyin lafini cekmek zorunda kalmazsin... evet yalnizlik herkese gore degil guclu olmak zorundasin.. anlayan, yasayan bilir zaten.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Bu konu cok tartisilir... her aile de bir degil sonucta... ama bir sure sonra tartismalar gibi sorunlar cikmasi buyuk ihtimal en dogru kendi hayatini kurmak kimseye mecbur kimseyin lafini cekmek zorunda kalmazsin... evet yalnizlik herkese gore degil guclu olmak zorundasin.. anlayan, yasayan bilir zaten.
Iki turlusude çekilmiyor ne olacaksa
Dünyada bana huzur yok sanirim
Gerci ahirette pek parlak değil-dir
Ne oldu 🙄🤔
Bir sey olmadı iki hayatıda sevemedim ondan soyledim 😊
Aslında nasıl yaşarsan yaşa kendini ancak yine sen anlayıp mutlu edebilirsin seni mutlu. edecek şeyleri yap 😋
Haklisin 😊
Ben 2 yıldır yalnız yaşıyorum. Yalnızken huzurluyum.
Aile ile yaşamak. Ailesiyle vakit geçirmeyen adam, gerçek bir adam olamaz.
Ailemle yaşıyorum memnunum şimdilik atanabilirsem yalnız yaşayacağım nasılsa
Ben ikisini de yasiyorum ikisinin tadı zevki farklı bence
Ailemle yaşamaktan keyif alıyorum ben şimdilik. Ev arkadaşı gibiyiz zaten çoğu zaman.
32 yaşındayım hâlâ ailemle yaşıyorum hayatımı kazanamadım maalesef tek başıma yaşayamadım hiç
Tek çocuğum fiziksel engelliyim hiç arkadaşım, dostum sevgilim olmadı, ve iyi niyetimden kaybediyorum.
Ev boş kanka gel 😉😉 yalnız yaşıyorum ve baya avantajı var 😋
Yalnız yaşayınca boxerla dolaşabiliyorum aileyle olmuyor :D
Yanlız Yaşamak İsterim Tabikide
Yalnız yaşamak ne yapayım aileyi
Yalnız yaşıyorum tavsiye ediyorum
Yalnız yaşamak ki zaten o evreye az kaldı.
Yalnız yaşıyorum gayet mutluyum
Yalnızz
orta
Aile
Yalnız yaşıyorum