Siz de benim gibi yeni birilerini tanımak için çok mu yorgunsunuz?

Evet soru basit, eskiden yeni insanlar yeni hikayeler tanımak için uğraşırdım ama şimdi yeni insanlarla tanışmak için bir çabam, hevesim, heyecanım yok hele ki bir ilişkiye başlamak için hiç yok insan tanımaya üşenir hale geldim. Çok karamsarım artık geleceğe dair bir beklentim de yok, hiçbir şey mutlu etmiyor iş bitse de eve gidip hemen uyusam diyorum sizde de bu ruh hali var mı? Melankolik takılmayı sevmem ama bu durum beni gittikçe içine çekiyor. Sizde durumlar nasıl?
Siz de benim gibi yeni birilerini tanımak için çok mu yorgunsunuz?
Cevapla