“Ben kadın değilim kızım” diyenler çok ezik değiller mi?

“Ben kadın değilim kızım” diyen kezbanlr hakkında ne düşünüyorsunuz? Ben inadına kadın diyorum ki 30+yaş üstü birine kız demem komik oluyor😄
“Ben kadın değilim kızım” diyenler çok ezik değiller mi?
Cevapla