Yolda yürürken vitrin camlarından nasıl göründüğünüze bakar mısınız 😎🤭?
Şarkının soruyla ilgisi yok dinlemelik olsun, 🤭🧘♀️
Evet bakar.. dım.😄 Şimdi malum pandemi sebebiyle başka bir alışkanlık edindim, artık trendyol uygulamasında geziniyorum.😄
Alışveriş yapmasam da o kıyafetlere elbiselere bakmak çok iyi stres alıyor.🤭
Ay evet o da var. Kargo parası vermeyim diye 10 liralık açığı dolduramadım en sonunda asıl alacağımdan da vazgeçtim.😄
Bakarım evet, hatta bir gün rezil olduğumu hatırlarım, siyah bir cam camda kendimi görüyordum saçımı düzelttim, hatta rujumu bile yenilenmiştir, kimse yok beni görmüyor sanmıştım, o an düşüncesizce davrandım bunları yaptım, o camın arkasından kapıyı açıp biri çıkınca da rezil rüsva oldum, yere baktım hiçbir şey olmamış gibi bozuntuya vermemeye çalışıp yoluma devam ettim, kendimi çok aptall hissettim utandım yeminle.
Yolda yürürken görebildiğim her yerde kendime bakarım araba cami vitrin bakkal lokanta hiç fark etmez 😂😂
Bakıp bakıp Allahım ne güzel yaratmış çiftedir benim diyorum djdjmfnf
Ergence😀
Şarkıyı ilk defa dinledim😀
Boşluğuma denk geldi 🤦♂️😀
ÇSG seçersin diye umuyordum..
Borcum olsun 😀
Cevap
13Cevap
Bakarım, yeter ki kendimi göreyim.😄
Ben genelde araba camlarına bakıyorum bazen bakarken de acaba içinde biri var mı diye de düşünmüyor değilim 😄
Eğer içinde biri varsa bak arkadaşım öküz gibi bakıyor diyordur Allah bilir 😄
Sal*ağa bak olacak o ah bu otomatik çevirme yok mu 😄
😄😄
Aaa bu tam olarak ben 😂 ama ben vitrinlere değil de apartmanların ayna kapılarında bakıyorum.
Sonra kendime diyorum ki çok kilo aldın be 😁
Bakarım
Kendimi görebildiğim heryerde kendime bakarım. Üstümü başımın saçımın düzgün durmasına takıntım vardır. Bunun için özellikle bakarım
Camlar bana baksın ben camlara niye bakayım. İnsan bilmediği şeye bakar. Bildiği zaten aklındadır.
Yolda dün bir arabanın aynasında bile baktığim olmuştu😊
Evet istemsizce bakıyorum :)
Evet, durup bakmam ama yürüyerek bakarım 😄
Kadın iç çamaşırı varsa , dikkatimi çeker ve bakarım
Bakmam diyen yalan söyler
ben reelde kendimi beğenmiyorum abla moralim bozulmasın diye aynaya bile bakmaya korkuyorum :(
abla?
araba camından bile bakarım :D o derece
Bakarim dagilmissam duzeltirim:)
Dkshdk yok vitrinlere bakarım en fazla
Bakmam diyeni döverim😅
Bazen vitrindn veya araç camlarından bakarım
Evet yaa maalesef bakıyorum hastalık gbi oldu
Bakarım genelde. Cam çatlatmışlığım vardır 😁
Evet bakıyorum 🙂
Bakarım bazen 😄
Bakarım
Evet :d
Evet bazen 😂🤭
Hayır bakmıyorum.
Bazen bakarım
Pek bakmam.
Ben de bakarim. :)
Her zaman 😅
İşime bakarım
Bazen bakıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?