12 senedir sizi takinti yapmis birinden nasil kurtulursunuz?

Liseden bir donem ayni siniftaydik. Sonra ayni uni. yi kazandik ama pek diyalogumuz yoktu, bana ilgisini hep biliyordum. ama benim ilgim yoktu. ortak arkadaslar sebebiyle face. den eklemisti. Uni. deyken ilgisini soyledi, arkadas olarak gordugumu soyledim. Inanmadigini hissettim diye, umudu kessin diye, o anki iliskim olan kisiyi okula getirip kantinde falan oturduk. Neyse Nisanlandim, evlendim, cocugum oldu. Face. den hep paylastim. Face. den surekli yaziyordu, rahatsiz olup cikardim listeden, gene ekleme daveti gonderdi, arafan zaman gecti, nolcak dedim gene ayni durum oldu. O ara rsimle ayri yasamaya basladik. Bu da evlendi 2 ay falan surmua evliligi bosandigini soyledi. Yine bana yazmaya sık sık baslayinca hemen bir arkadasim var istersen onunla tanis dedim. Sirf yakamdan dussun diye. Neyse uzatmayayim, kafaya takmis durumda, evlenme teklif ediyor. Ben bosanmadim lutfen evli birine yazma diyörum, kafaya takmis bir sekilde paylasjmlar yapiyor, engelliyorum, sahte hesaplardan. surekli devam ediyor. Artik ne yapmaliyim bilmiyorum
12 senedir sizi takinti yapmis birinden nasil kurtulursunuz?
Cevapla