Neden her şeyin fazlası zarar oluyor?

Hayatın her alanında her şeyin fazlası zarar olarak dönüyor örnek verirsek fazla beslenirsek obez olabiliyorsun, tarım da fazla sulama toprağın verimi azalıyor insan ilişkilerinde fazla değer vermek insanın değerini küçültüyor. Normal kulağa hoş gibi gelen bu kavram realitede zararlı dönütler verebiliyor
Neden her şeyin fazlası zarar oluyor?
Cevapla