Çok takipçili olmak kötü mü lütfen okur musunuz?

İnstagram'da 4531 Twitter'da ise 19,6bin takipçim var fakat akrabalarım bunu sürekli anneme söylüyor. Diyorlar ki 'Kızın instagram hesabını kapatsın, takipçisi çok diye kimse ciddiye almaz, böyle bi kızla evlilik bile düşünmezler' diyorlar annem de bana kızıyor. Sizce? Sadece akrabaları ve tanıdıkları ekleyeceğim az takipçili bi hesap kullanmamı istiyorlar. Sizce haklılar mı yoksa ben kendimi biliyorsam yani kötü bir şey yapmıyorsam bu söylenenlere kulak asmayayım mı?
Çok takipçili olmak kötü mü lütfen okur musunuz?
Cevapla