Tercih sizin hadi bakalım hangisi?
Fakir olan nasıl mutlu olacaksa 😀
Fakir olan nasıl mutlu olacaksa 😀
Süreya demiş ya ,
Kim istemez mutlu olmayı , mutsuzluğa da var mısın?
Fakir ama mutlu Yeşilçam klasiğidir.
Abim 112 de idi. Bir hastanin çocuğunu başka şehire ambulans ile götüreceklermis durumu ağır olduğu için. Ambulans ile gidememiş çocuğun babası. İşte taksi ile gelirsin demişler adama. Parası yok diye adam küçük çocuğunu tek başına göndermiş. Mutlu muydu peki bu durumdan?
Cevap
19Cevap
Zengin olup mutsuz olmak. Fakir olunca mutluluğu gördüm, cazip değil
Fakirken mutluluğu nasıl gördün anlatsana biraz 😀
Mutluluk daha önemli para hayatta araç olmalı amaç değil.
Fakir olup mutsuz olduk hep. Zengin olup mutsuz olsak ne yazar ki be.
Zengin olup mutsuz olan görmedim fakir olup çile çeken çok gördüm
Fakir olup mutlu yaşanmaz. Kendini kandırıyor onlar
Şimdi böyle soru sordum ve bu çıktı karşıma 😂
Bu nasol soru ya bug da kaldım
Zenginliği seç arabana atlar gidersin mutsuz olunca kafa dağıtırsın 😀
Zengin mutsuz ol diyorum işte fakir olunca da mutsuz olacaksın zaten 😂
Kimsenin yüzü gülmüyürr 😀
Hahaha bir zamanlar çukurovayı mı izliyorsun o şarkı çalıyor şimdi 😀
Tabii kii müziği duyunca da dedim hatta şunu açıp dinlerim diye baktım sen yazmışsın aç dinle 😂
Şu kız niye kafasını kapatmış 😀
Her zaman derim "herşeyin başı sağlık ama para mutluluktur"
Zengin olup mutsuz yaşamak zor kendimden biliyorum
Mutsuzluğunun sebebi nedir?
Yalnızlık
Yalnız olmamak senin elinde
Öyle olsa yalnız olmam
Olmuşsun işte
Olmadım. Yalnızlığımı gideren yok
Ortam yap hiç mi arkadaşın yok çevrende
Paraya tema edene selam vermem
Para ne alaka parasız arkadaş edemiyor musun
Fakir olup mutlu yaşamak.
Fakir olup mutlu yaşamak.
Bu devirde fakir olup mutlu olan insan olamaz
Allah kimseye muhtaç etmesin
Parayla satın alınır mutluluk
Mutşu yaşamak.
Zengin mutsuz
Mutlu olmak
Zengin oldukda ne oldu
Fakir mutlu
Para olsun 😃
Mutsuz yaşanmaz
Önce sağlık ve huzur
Zengin olayım yeter
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?