kafan iyimi büyüden bahsediyorsun 1 günde yapılacak bişey degil senin en az yıllar boyunca okuman ve bilgi sahibi olman gerek benim 3 yılımı aldı her şey göründügü gibi degil. sonrada pişman olup braktım cinlerde öyle kolay kolay kimseye yardım etmez kısacası cinler eşittir yalan çok yalancılar
bak abicim sana bişey söyleyim büyü yapmak kolay degil hayatın maf olur başka bir yol seç acil ise asla bulaşma hata yaparsın hayatın kayar ben acemi dönemlerimde çok aceleci davrandım bir kere yaptım 2 dk olmadı koltukta uzandım evde olmayan kedi eve gelip direk yüzümü tırmaladı ve kan içinde braktı anladımki yaptıgım tılsım hatalıydı ve hemen iptal ettim sonra düzeldi bunun farkına vardım çok araştırırken büyü yapan her kim olursa cehennemlik olur ALLAH a karşı çıkıyorsun bende braktım herşeyi
hayat senin hayatın ama gercekten dışta göründügü gibi degil asla onun için bu yo9ldan vazgec sana tavsiyen teheccüd namazı kıl araştır çok iyi bir namazdır her derde deva gecenin üçte birinde kılınır yatıp yanman lazım yani gece o saate kadar bekleyemezsin ruhun bendenini terk etmesi gerek sonra uyanırsın o namaz kılınır çünkü gece rabbimiz seslenir derki ey kulum benden tövbe, rızık, yardım, bagışlanmak yani aklına gelicek gelmeyecek ne varsa isteyen yok mu diye ne istersen yeterki doğru kapıyı bul
Ahah her istenileni bulmaz onlar kendileri seçer maalesef sadece yaptığını sanar ve yaptığına inandığın için ufak tefek olaylara yol açabilirsin ama asla kesinlikle bir gücün olmayacak
Belki birkaç doğa üstü olay yaşadın ve de şimdi bu sebeple arayış içindeyiz orası beni ilgilendirmez yaşın küçük bu belli hayatından zaman kaybedeceksin bu şeylere kafa yorma