Çok neşeli biriyim. Akrabalarım ahlaksız olduğumu düşünüyor, bu bir sorun mu?

Arkadaşlar ben çok neşeli hayat dolu biriyim süslenmeyi gezmeyi çok severim. hatta enerjiden uyuyamam çoğu zaman. Erkeklere iltifat ederim konuşurum ne düşünüyorlar umusamam. Haraketli şarkılar açarım gün boyu dans ederim. Sokakta bağırarak gülebilirim koşarım cilve yaparım. Kendimi seviyorum ve mutluyum bunlar bi sorun mu bazı insanlar üstüme geliyor çünkü?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncell
Çok neşeli biriyim. Akrabalarım ahlaksız olduğumu düşünüyor, bu bir sorun mu?
Cevapla