Hiç birinden ayrıldığınız için "ohh beee, kurtuldum..."dediğiniz oldu mu?

Evet arkadaşlar, şu an birinden ayrıldığım için cok mutluyum...
Hiç birinden ayrıldığınız için "ohh beee, kurtuldum..."dediğiniz oldu mu?
Cevapla