AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Ergenlikten çıkarsın da 19-20 de ben 22 den sonra olgunlaştığımi düşünüyorum. Tabi bunda yaşadıklarımn da payı var
Yaşadıklarına bağlı bu 15 yaşındada olur 50 yaşındada
Göreceli bise, bazısı 9 yasında büyür olgunlasır bazısı 25inde, tamamen yasadıgın hayatla ilgili
Kendiihtiyaçlarını karşılayabilecek parayı kazanabildiği zaman :)
Benim aklım başıma 24 te geldi , gerçekleri yeni yeni görür olgun hisseder oldum. Tam ergenlikten çıkma yaşı 24 -25 gibi duruyor bence
yasadigi hayatin zorluguna bagli
30 ideal olur bizim için
18 yaşını doldurduğu zaman
Kendisi ne zaman isterse
Bu soruları sormayı bıraktığında
Niye ama canım sikıyor
Canının sıkılması ayrı bir konu. Ergenlere has bir özellik olmasını tercih ederdim
Sende 33 yaşındasın ve buradasın
Evet çünkü canım sıkılıyor
Aynen ben başkalarının sordugum sorularla alakalı düşünceleri merak ediyorum
Sorduğun soruya cevap verdim merakını giderdi mi onu bilmiyorum fakat yaşın 25 sanırım o nedenle bu tür sorunları atlatmışsındır diye düşünüyorum.
Bak bazı insanlar 50 yaşında olgunlaşmadan baslar bazilar 10 yaşında başlar bunu kimse yargılayamaz ve kınayarak bence
Kınayamaz
Kınamadım ki görüşümü söyledim öyle olduğunu sandım çünkü. Genç bir İnsanın fikirleri yaşını başını almış kişilere göre çok daha bilinçli ve oturaklı olabilir ama bu ergenliği atlattı manasını taşımaz. Ergenlik dönemi hem fiziksel özelliklerin hem de düşünce yapısının gelişmesi ile alakalı bence.
Aynen öyle
25 yaşında bir ergen ile sohbet etmekten memnun oldum. Büyümek istemiyo olabilir misin?
Kendimi 15 hissediyorum
Eger laf atmak için soruya cevap verdiysen hiçbir şey yazmasaydın benim sorum kimseyi ilgilendirmez ayrıca ya istemiyorsan cevaplamasaydın silah zoruylamı cevapla dedik
Hayır niye kızıyorsun ki şimdi onu anlamadım. Neden laf atmak için yazayım? Bu kadar uzattığıma göre muhabbet hoşuma gitmiştir değil mi? Ayrıca memnun kaldığımı da söylemiştim. Yazılar duyguları ifade etmediği için sert anlaşıldı demek ki. Emoji mi koymalıyım acaba anlamadım ki? Neden böyle düşündüğünü neden kendini 15 yaşında hissettiğini merak ettiğim için yazıyorum
Tamam anladım ben biraz soğuk bir yapıya sahibimde daha doğrusu 1 yıldır boyleyim
İnsanlara karşı mesafeli olmak güzel birşey. Hata bende de olabilir duygularımı pek belli edemiyor olabilirim. Ayrıca konuşmaların hiçte tahmin ettiğin gibi çocuksu gelmedi. Öyle olsaydın çoktan sıkılmıştım
Ben 15 yaşındayken herseye evet diyordum 22 yaşıma kadar falan işte devam etti bu Şu an o yaşımda olsaydım bu yasımdaki gibi davranırdım kendime çok kızıyorum kendimi keşfettim insanlara hayır demeyi yirmilerde öğrendim
İnsanları gerektiğinde kırmak gerekiyor. Bunun farkında olman iyi birşey fakat başından pişman olduğun birşey mi geçti kızgınlığın neden?
Yanlis kişiye geçmişte aşık oldum akrabamizdi çıkmadım o kisiylede tek taraflı sevdim yirmilerde unutum 17 yaşında sevmeye başlamıştım
Olabilir herkesin yaşadığı şeyler bunlar. Hepsi insanı olgunlaştıran tecrübe kazandıran şeyler. Kızmamalısın insani duygular bunlar
Aynen ama daha uyanık olabilirdim insanlar birsey söylediğinde cevap vermekle uğraşmıyorum falan hani ugraşsaydım falan
Hiçbir şey anlamadım 😄
Bazen anlaşılmaz oluyorum
Konudan konuya mı atlıyoruz ne oluyor ne bitiyor kafamı yaktın. Dalga mı geçiyon sen acaba hahah
Yok estağfurullah ne dalga gecmezi eger öyle dusündurduysem özür dilerim
Hayır ya ne özürü dalga da geçebilirsin gayet normal. Sanalı çok da ciddiye almamak lazım. Eğlenirim yani, sadece anlayamadım bi an seni. Pişmanlıkların öyle telafi edilemeyecek hatalar değil o yüzden tek derdin bu olsun takma
Aynen dogru
Peki o zaman iyi geceler
İyi geceler
Konuşmak istediğinde yazabilirsin istediğin zaman.
Sen antalyadami yaşıyorsun
Pandemiden sonra ailemin yanına gitmek zorunda kaldım. 1 senedir burdurdayım, sen?
Ben İstanbul'da yaşıyorum ailemin yanında sen nantalyalıyım diyince aklıma biri geldi gelmemesi gereken biri aslında neyse
Kimmiş o? Ben antalyalı değilim ki, orada yaşadım sadece 16 sene
Geçmişte tanıma yoluna girdiğim biri benden birsey istedi istememesi gereken birsey sonra hayır cevabıyla yazmayı kesti
Anladım terbiyesizlik etmiş o zaman
Evet ben zaten hiç bir erkeğe güvenmezken buda tuzu biberi oldu yine ben hakli cıktım
Her zaman haklı çıkacaksın diye birşey yok. Ben öyle değilim mesela 😁
Seni alan kız yaşadı o zaman ne güzel bak
Sapık değilim diye mi
Aynen
Kriterlerine uydum o zaman hadi bakalım 👍😁
Ben bir insanın sınırlarına ihlal edilmesini dogru bulmuyorum ve bir insandan ayıp hic birsey istenilmez mesela örnek vericek olursam hic bir insan normal bir insansa bu karisinı çıplak yapıp sosyal medyaya atmaz veya bunu yapmak istemeyen bir insana senin özguvenin düşük diyemez eger insanlar ozguveni düşük sözünü bunun için diyorsa ben o insanin durup düşünmesini isterim çünku bana göre delikanlılık bacak arasında ya da bilekte degildir yurektedir
Hangi manyak o karısının fotoğrafını atan? Özgüven değil ki bu karaktersizlik. Böyle birşey atılırmı ya garip
Özgüveni düşük diye bir söz vardır ya hani o bunun için mi soyleniliyor bunu sormak istiyorum aslinda
Özgüvenle alakası yok bu durumun. Karaktersizlik bu, insan sevdiği birisinin resimlerini neden İnternete atar ki. Özgüven eksikliği başka birşey
Anladim sorunun cevabi icin teşekkür ederim
Özgüvensiz olduğunu mu düşünüyorsun?
Aslında insanlar bana bakışlarıyla ya da konuşma tarzları ile bana böyle düşündürüyor ya da ben böyle hissediyorum
Seni tanıyan insanlar mı?
Tanıyorlar mi gercekten ya da tanıdıklarını mi düşünüyorlar bilmiyorum ama galiba evet
İnsanların hakkında ne düşündüğünü umursamamaya başladığında mutlu olmayı bilirsin. Böyle düşündüren insanlardan uzak dur. Kendini iyi hissettiren illa ki birileri vardır hayatında
Var tabi ailem
Hiç mi arkadaşın yok seni seven
Var arkadaşım ama beni ne kadar sevdiklerini bilemem açıp icini açmadım sonucta sadece deneye bilirim sevgilerini öyle şeyler yapmayıda sevmiyorum
İnsan hisseder ya yine de. Hiç sevgilin falan olmadı mı
Hic olmadı hissetme konusuna gelince sevgilerini %100 inanmıyorum hissedemiyorum
Anladım.. şimdi wp den konuşalım mı falan desem sapık mı ilan edersin beni de? 😅
Resimdeki senmisin
Evet neden?
Elektrik alamadim
Ahahah Peki
Hayat zalimliğini ne zaman gösterirse o zaman
Katılıyorum 👏
Erkekler baba, kızlar anne olduğunda
Kişiden kişiye değişir
22 23
16 ila 17 yaşında
Babama göre 25
17,18
İnsan ölene kadar ergendir
Açıkçası 25 civarı olarak görüyorum günümüzde
30 35
18de büyür
25 ten sonra