Yaşadığınız lakin hala așamadığınız bir durum veya konu var mı?

İyi akşamlar KS sakinleri.. 😊
İyi akşamlar KS sakinleri.. 😊
İnsanız ve herşey bizim içindir.. Biz acı tatlı yaşadıklarımız ile olgunlaşır ve tecrübe sahibi oluruz.. 🎈Peki bu konuda sizin görüşünüz nedir.. 🎈
Yaşadığınız lakin hala așamadığınız bir durum veya konu var mı?
Cevapla