Tekilacıları selamlıyorum.
Biracılar zaten bizimle.
Viski ve Kokteyl içenler sizde bizdensiniz :)
Teşekkürler Türkiye Bol Alkoller ve güzel sarhoşluklara.
Ne yazıktır ki şu an yahudilerin hristiyanların şeytanların oyuncakları kuklaları olmuşsunuz şeytanla kol kola günahlara yelken açın allahın azabından korkun o kudretlidir herşeye gücü yeter ama tövbe kapısı her zaman açıktır ne yazıkki islamı yozlaştırmayı başarıyorlar allah sonumuzu hayır etsinnn
Kokteyl ve karışımlara nedense bir türlü ısınamadım.
Tekila ve viski favorim. Ama cebimde para olmayınca Votka da içerim. Sıcak havalarda da en iyi bira gidiyor.
Aynen. Sıcak havalarda gündüzün sert içkileri pek içemiyorum. Kışın şişe şişe içerdim halbuse...
Shotlardan:Tequilla ve After five
Cocktail:Dry Martini, Cosmopolitan, Bloody Mary
Sek:Vodka, Sarap (Kirmizi, pembe, beyaz fark etmez), Martini, Vermouth,
Birayida unutmamak gerek. Bira candir
Oettinger ve Kırmızı tuborg
Cevap
15Cevap
içmedim içmem
içenleri de burdan kınıyorum tüüü :))
Zaman zaman alıyorum.. Kokteyl isimlerini aklımda tutamayan birisiyim.. Ancak meyveli alkollü kokteyller daha cazip geliyor.. O zaman ki ruh halime ve mali durumuma göre değişir aldığım alkol.. Bira da olabilir, Jack Daniel's da olabilir..
Günahtır yapma gençliğine yazık asdfghjkl
Şaka şaka.
Sonuna kadar tekila aşığıyım.
Amacım buydu nihahaha :D
Evet, arada. En sevdiklerim:
- Eristoff
- Trojka
- Martini
- Jack Daniel's
- Duvel
Daha kesfetmem gereken bi' ton alkol var, bunlarla yetiniyorum su anlik.
Kanka, Strawberry Kokteyl (Çilek) satılıyor ya, onu vodka ile karıştır iç tamam mı, 4 shot'a uçacaksın. :D
tekilaaaaaaaaaaaa 5. cide tam güzel olursun herkeze aşık olursun
çek tekilayı tuz limon oh valla biraz kusturuyor ama bence en iyisi o
çok içmem fakat içtiğimde tekila ya da kokteyl vodka tercih ederim
alkol aliyorum birayi sevmiyorum şarabi seviyorum viskiyi seviyorum tekila aliyorm
Fıçı bira
ama köyde olacak köy düğünlerinde
hele trakyalıyım trakya davul zurna altında 10-15 devammm
20 yaşındayım arkadaş ısrarıyla daha önce içtim fakat hepsi berbat.
Alıcı değil kullanıcıyım ^^ tüm alkol çeşitlerini sevgiyle kucaklıyorum ayrım yapmıyorum hepsi canım ciğerim ^^
evdeysem boğma içerim.
dışarıdaysa mekana göre yediğime göre değişir.
-D’Amalfi Limoncello Supreme
-Scottish Diva Vodka
-Mendis Coconut Brandy
- The Macallan 64
Bunlar en sevdiklerim.
alkol aliyorum kirmizi sarabi cok severim kokteyl olarak mojito tercihim
Bir kere arkadaşlarla yokluktan kolanya içmiştik onun kafasını daha yakalayamadım :)
Efes extra cok bile adamm olna ;)
Extra icemeyen bence hic bise icemes ;)) agir abi ve sefil ickisi agirdirda ama sekli yeter ;)
Afiyet olsun haciii ;)
Bira Sadece Bomonti ,, Efes Malt
Almıyorum almıcamda. Töbe ettim
Jagermeister ve red bull shot seviyorum
Jägermeister + enerji = yüksek bir kafa
Efes extra. kirmizi sarap ve rakı.
İçmem
Almıyorum
Dinimizce yasak olduğundan, kullanmıyorum.
Almıyorum
Kullanmıorum kanks
Meyveli kokteyl.
Reyiz Mojito müthiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar