Ben Hz. Muhammedin çok abartıldığını düşünüyorum, şeytan kışkırtması mıdır?

bakıyorum da günlük hayatta Allahı anarken konuşmamızda geçirirken sadece yalın olarak Allah diyoruz (bir çoğumuz) ama Hz. Muhammed derken Hazreti Muhammed sallallahu aleyhi ve sellem diyoruz uzatıyoruz

Ayrıca Efendimiz diyoruz o efendiyse biz köle miyiz? o sadece görevini yaptı ve vefat etti bizler gibi bir insandı tüm insanlığı bilinçlendirdi ama neden bu abartı Allah 1. sırada olmalı ama topluma bakıyorum Hz. Muhammed 1. sırada gibi davranıyorlar falan ben böyle şeyleri çok düşünüyorum şeytan kışkırtması mı?

böyle kavga çıkarmadan küfür ve hakaret etmeden anlatan beni bilinçlendirecek bir Allah kulu var mı?
Ben Hz. Muhammedin çok abartıldığını düşünüyorum, şeytan kışkırtması mıdır?
Cevapla