Nasıl olsa çirkinim mantalitesiyle hiç kendime yeni kıyafetler almıyorum ve bakımsızım iyi mi yapıyorum?

23 yaşındayım ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz var çirkin hissediyorum kendimi boyum kısa 1.70 nasıl olsa çirkinim ben kızlar zaten bakmıyor düşüncesiyle sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum kendime hiçbir şeyi yakıştıramıyorum bakımsızım babamın iş yerine gittiğimde benim hakkımda ne düşünüyorlardır ailemi rezil ediyorum dimi?
Güncellemeler
+1 yıl
Her istediğim kıyafeti alabilirim ama almıyorum yakışmaz diye
Nasıl olsa çirkinim mantalitesiyle hiç kendime yeni kıyafetler almıyorum ve bakımsızım iyi mi yapıyorum?
Cevapla