23 yaşındayım ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz var çirkin hissediyorum kendimi boyum kısa 1.70 nasıl olsa çirkinim ben kızlar zaten bakmıyor düşüncesiyle sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum kendime hiçbir şeyi yakıştıramıyorum bakımsızım babamın iş yerine gittiğimde benim hakkımda ne düşünüyorlardır ailemi rezil ediyorum dimi?
Güncellemeler
+1 yıl
Her istediğim kıyafeti alabilirim ama almıyorum yakışmaz diye
Nasıl olsa çirkinim mantalitesiyle hiç kendime yeni kıyafetler almıyorum ve bakımsızım iyi mi yapıyorum?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
evet aileni rezil ediyorsun aşırı çirkin ve kısa boylusun bence de aynı kıyafetleri giymelisin
Bu kadar gömmemeliydin beni
ya sus ya 1 yıldır günde 2 - 3 hesap açıp açıp aynı soruyu soruyorsun. ruh hastası seni
1 yıl değil 4 yıl
İyi yapıyorsun gerek yok böyle şeylere ama iban atayım ben öyleyse..
Başkaları için değil kendine değer verdiğin için bakımlı ol
Öz güvenimi kaybettim
Çocuk ailenin aynasıdır. Kimisinin gözünde şunu uyandırıyosundur; parası var hep aynı şeyleri giyiyor, ne kadar cimriler falan diye
Cimri değiliz
Değilsiniz ama çevrenin gözünde öyle bir algı uyandırıyor olabilirsin
Dış görünüşüm kötü hiçbir şey yakışmıyor
kral kendini aşalama kendine bak boşver onu bunu
İyi yapıyorsun.
Devam böyle
Çok iyi yapıyorsun