
Sonra ne Mi oluyor?
Ben değişmiş oluyorum...
Herkes her halti yiyor ama hayatımızdan çıkarınca kesinlikle biz değişmiş oluyoruz... Nasil güzel hikaye demi 🤪
Peki ya sen?

Çok fazla var valla özellikle isim gereğine yazıkki muhattap olmak zorundayım alayının kafasini çöp tenekesine sokup saatlerce tekmelemek istiyorum ama napalim dayancaz
Nankörlere ve şerefsizlere yer yok hayatımda
noldukine :d
Cevap
23Cevap
Nankör insanları hiç sevmem ne kadar bana uzaklar o kadar iyi diye düşünüyorum gadası
Nankör insanları sadece yoklugunuzla terbiye edin.. O vakit çıldırıyorlar.
Sorularının detaylarını yazmıyor yaşıyorsun resmen😑 Burçak sultan farkı 😅 Nankör insanın hayatımda yeri olamaz..
Her zaman çıkaramıyorum, bazen zorla hayatımda kalmaya devam ediyorlar... Katlanmak zorunda kalıyorum...
Zor ama denerim🙂
Bak, bunu severim işte 😄 Zorluklar karşısında hemen pes eden bir yapım yok 🙂
Ben asla nankorleri kovmam herzaman yüzlerine vurur insan içinde nankör naber derim. O artık katlanamaz gider😂😂
Nankör insanla yol alınmaz zatende ben hayatımdan silerim öyle insanı sildimde zamanında.
Maalesef ki evet nankör insan çok çok fazla yapılan iyiliğe nankörluk edenlerin Allah belasını versin diyorum
Haklısın doğru diyorsun en mantıklısı dediğin gibi teşekkür ederim 🙏
Hayır o yüzden seni takip ettim sende gt yap lütfen djdjddj
İltifat etmiştik pü
yani sende beni takip et nankör insanları barındırmam takip listemde demek istedim
Barındırmam yeter iyiliklerimi suistimal ettikleri.
hayatımdan çıkardığımdan genelde nefret ediyorumdur bu nankörlükte olur
Hayır barındırmıyorum.
Tutmamaya özen gösteriyorum
Maalesef bir olay oldu, denk geldi ve artık barındırmayacağım
Sanırım son ana kadar direniyorum
Evet farkindayim. Ama bir muddetbdaha direnmem gerekiyor
Bana uzak Allaha yakın olsunlar 😃
Seninle aynıyım.
Anladığımda anında sepet 😊
Hayır işim olmaz nankörlerle 🙈
Hayır hiç tahammülüm yook öylelerine.. 😼😼😼
Hayır kimseyi memnun etmeye gelmedim ben dünyaya
Olabildiğince uzak durmaya çalışıyorum
En iyisini yapıyorsun demeye geldim👍👍👍
Devamlılığı olunca bir yerde bağ kopar.
Evet barindiriyorum.
Amin canem
Biletlerini keserim
öylelerine yer yok hayatımda..
Nankör insan luzumsuz insan yol ver gitsin.
Allahım hiç haz etmiyorum
Hayır kovuyorum
Nankörler ölmeli
Hayır asla
Maalesef.
Asla
Hayır artık yok
asla barindirmam
Aslaa
Bir insan ya nettir ya göttür. O kadar😄
direk silerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?